Toon posts:

Wel muziek maar geen geluid van een Spelletje?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K weet niet waar die probleem aan ligt, ik speel mn mp3tjes op winamp krijg gewoon mn geluid te horen maar als k een spelletje opstart hoor k helemaal niets, waar zou die probleem aan liggen?

Verwijderd

Draait dat spelletje misschien in DOS Mode en heb je geen drivers daarvoor geinstalleerd?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 01:20 schreef Sjonjoop het volgende:
Draait dat spelletje misschien in DOS Mode en heb je geen drivers daarvoor geinstalleerd?
Wat bedoel je spelletje opstarten via DOS? (Ken DOSmode wel)
Sinds ik Explore 6.0 heb geinstalleerd doet die geluid het niet meer van een spelletje, maar voordat ik 6.0 had deed die geluid het gewoon perfect.
K heb bij systeem gecheckt k krijg dus geen conclicten te zien.

Verwijderd

Nou sommige meestal oudere spellen draaien in DOS, dan moet je daar de driver voor je geluidskaart hebben geistalleerd anders ziet ie em niet. Welk OS draai je?

Verwijderd

Topicstarter
MsDOS op win98

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

't Zou ook kunnen dat je geluidskaart (misschien onboard sound ?) alleen in staat is om slechts 1 bron te laten horen. Was voor mij een van de redenen om een nieuwe kaart aan te schaffen. Maar als het eerder wel lukte....tja.

The Flat Earth Society has members all around the globe.

Verwijderd

Als je toevallig nog drivers voor DOS voor je geluidskaart hebt zal ik dat eerst een proberen, 20 seconden werk en werkt het niet weet je dat ook weer :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 01:36 schreef KillBilly het volgende:
't Zou ook kunnen dat je geluidskaart (misschien onboard sound ?) alleen in staat is om slechts 1 bron te laten horen. Was voor mij een van de redenen om een nieuwe kaart aan te schaffen. Maar als het eerder wel lukte....tja.
Nee de systeem meld geen conflicten van geluid, maar zouden jullie mij kunnen vertellen waar ik een drive kan updaten.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 01:40 schreef Sjonjoop het volgende:
Als je toevallig nog drivers voor DOS voor je geluidskaart hebt zal ik dat eerst een proberen, 20 seconden werk en werkt het niet weet je dat ook weer :)
Dit is nieuw voor mij, verklaar eens

Verwijderd

Wat voor kaart+type heb je? probeer google?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 01:43 schreef Sjonjoop het volgende:
Wat voor kaart+type heb je? probeer google?
Heb k standaard bij mn moederbord gekregen, dus zal het wel een goedkope tering zooi zijn.

Verwijderd

Om het simpel te houden, check of er in je autoexec.bat iets staat in de trend van "set blaster = H220 I=5" staat dat er en staat er REM voor, haal REM dan weg en start je compu opnieuw op

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 01:52 schreef Sjonjoop het volgende:
Om het simpel te houden, check of er in je autoexec.bat iets staat in de trend van "set blaster = H220 I=5" staat dat er en staat er REM voor, haal REM dan weg en start je compu opnieuw op
K heb alles geprobeerd, maar bedoel je nou dat ik autoexec in Msdos moet typen en naar Blaster moet zoeken?
K weet zelf niet zoveel over Pc's, weet maar redelijk.

Verwijderd

In de root van C staat autoexec.bat, die kun je openen met bv wordpad
Pagina: 1