Toon posts:

rook in spellen klopt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort de beschikking over een Oxygen GVX1 kaart. Echter als ik ene spel wil spelen klopt de rook niet. Hij geeft dan een soort wolk van roze stippen. kent iemand dit probleem????

Karel

ps ik draai WINXP met de laatste drivers.
En weet iemand eeen benchmark die wel drrait met deze kaart

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 11:52

Shunt

Boe

hmmm ik ken de kaart niet maar het lijkt mij gewoon dat hij het niet aan kan ;)

dam effe gezocht in prisewatch 1000€ aaaaaaaaaaaaarg
mare ik denk dat dit een kaart is voor het bedrijfsleven
voor tekenprogrammas en zo denk ik dus niet een game kaart :Y)

oja en effe de regels nog eens goed door lezen niet aflsluiten met je naam of iets dergelijks ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 17:15
met nvidia kaarten (iig geforce1+2) heb ik groene vreemde troep (zit een patroon in) in rook met 16bits kleuren. Mjah heb er verder geen last van maar mebbe iets vergelijkbaars?

• Shunt

Shunt

Boe

Op donderdag 02 mei 2002 00:53 schreef BLauWe_BeNGeL het volgende:
met nvidia kaarten (iig geforce1+2) heb ik groene vreemde troep (zit een patroon in) in rook met 16bits kleuren. Mjah heb er verder geen last van maar mebbe iets vergelijkbaars?
hmm ja dat is heel iets anders dat is gewoon dat de rook 32 bits kleuren is en dat als hij niet genoeg kleuren mag gebruiken gaat hij het zellef op vullen ;)

ik denk dat de kaart niet goed werkt met games
ik hoop dat je deze kaart niet zelf hebt gekocht want dan zou je een }:O zijn no ofence >:) mare koop een normale kaart een gforce 4 of zo of een ATI

Game PC

Verwijderd

met urban terror (quake III mod) had ik laatst zwarte vierkanten ipv rook...maar ik denk dat dat aan een corrupte texture oid ligt...

wel grappig btw, maar waar andere rook zien (dus nog wel een beetje 'vision') zie ik helemaal niks, dus mij hebben ze dan gewoon kapot met een SG (smoke grenade) :)

Verwijderd

Topicstarter
dat van die 16 bits klopt, in 32 bits is de rook inderdaad wel ok. en die kaart heb ik trouwens inderdaad niet gekocht maar het was een oude (dit is een pci variant) die ik wel kon overnemen voor wat uurtjes werk....

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

kwee tniet of het het zelfde is hor, maar ik had met mijn ati r8500 le ook rare groene en blauwe plekjes.... Hij was geoced. Ik d8 eerst dat het aan de driver lag.. maar was neit zo, ik terug geoc'ed en geen last meer. Het probleem was de voltage. Misschien krijgt hij op een of andere manier niet genoeg volt ?

Succes

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

ik heb hier geen last van, alleen vind ik het nog steeds vervelend dat als er bijvoorbeeld rook langs een muur komt, het bij de muur ophoudt en er rare strepen ontstaan, zoals bijvoorbeeld hier: http://www.spelletjesgarnaal.be/pic.html?pic=gallery/sof2/images/pic_51.jpg , het lijkt me dat iedereen daar last van heeft, waarom doen ze daar niets aan?

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op donderdag 02 mei 2002 00:53 schreef BLauWe_BeNGeL het volgende:
3dfx kaartjes hebben dat niet in 16 bit *D maar toch is het ook geen 32 bit, dus wel klopt het toch wel dat 3dfx kaarten ipv 16 op 22 zitten....

maarjah

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
oxygen kaartjes zijn aardige 3DMAX etc kaarten, maar in spellen zuigen ze. Ze zijn ook bedoelt voor cad/cam en 3d, dus daar zijn de drivers voor gemaakt.

specs

• Wekkel
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ati Radeon's hebben ook rare rook. Dat probleempje hebben ze nooit op kunnen lossen.

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-08 17:15
rook hóórt raar te zijn :P

• Shunt

Shunt

Boe

Op donderdag 02 mei 2002 12:27 schreef Wekkel het volgende:
Ati Radeon's hebben ook rare rook. Dat probleempje hebben ze nooit op kunnen lossen.
dit is groote onzin
je moet alles wel op 32 bits zetten
kijk hier wordt ik nu een beetje :( van
kijk eerst eens goed hoe het zit voor dat je gaat posten dat iets niet goe is

Game PC

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34

inXs

known as inXs

Op donderdag 02 mei 2002 12:27 schreef Wekkel het volgende:
Ik wou net zeggen, ik heb anders helemaal nergens last van met me radeon 8500

superB

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Ati Radeon's, da's dus geen 8500, maar de eerste serie.

16 bit met een Radeon, hoe haal je 't in je hoofd? Mijn Radeon SDR staat altijd 32 bit te loeien en de smoke is nooit helemaal correct geweest. Pagina na pagina reviews melden dit probleem ook, maar ik weet niet waar ik het over heb... :(

Even de MX ernaast, en weg vage rook... :P

• Shunt

Shunt

Boe

je lult
ik heb alle radeons ge had jaja ik weet het je gelooft het vast niet maar ik mocht ze zo mee nemen van de baas ;)
moest ze allemaal testen |:( maar ook weer trug geven behalve de 7200 die heb ik nog :D mare ik heb echt nooit last van vreemde rook gehad alleen als ik alles op 16 bits zette maar dat heb ik al uitgelecht

Game PC

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op donderdag 02 mei 2002 14:04 schreef Wekkel het volgende:
Ati Radeon's, da's dus geen 8500, maar de eerste serie.
ati RADEON 8500 was het toch :?
>:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

allemaal best jongens, maar ik ben niet echt tevreden over rookweergave bij de Radeon serie (niet de verse 8500, want dat weet ik niet). Je kan me afbranden wat je wil, bij mij is het allemaal nog niet helemaal toppie.

Ook jouw mening wordt gerespecteerd..

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:34
Op donderdag 02 mei 2002 10:40 schreef Thomas-Anderson het volgende:
ik heb hier geen last van, alleen vind ik het nog steeds vervelend dat als er bijvoorbeeld rook langs een muur komt, het bij de muur ophoudt en er rare strepen ontstaan, zoals bijvoorbeeld hier: http://www.spelletjesgarnaal.be/pic.html?pic=gallery/sof2/images/pic_51.jpg , het lijkt me dat iedereen daar last van heeft, waarom doen ze daar niets aan?
EJ ga es werken! ;) :D
Pagina: 1