ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Bekende topix feature 
[topic=467315/1/25]
Zie ook dit soort dingen
[topic=467315/1/25]
Zie ook dit soort dingen
ok...
bug dus...
uhm jammer "mod uithangen" zou wel leuk zijn
maaruh ik post gewoon wel een reply in dat topic onder mijn andere reply
thnx
bug dus...
uhm jammer "mod uithangen" zou wel leuk zijn
maaruh ik post gewoon wel een reply in dat topic onder mijn andere reply
thnx
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
En wat zeggen we dan:

© webgoodie / hosted by traag

© webgoodie / hosted by traag
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
En ik had nog zo op een thread gehoopt zonder dat ene plaatje, maar goed het hoort wel een beetje bij de GoT-cultuurOp donderdag 02 mei 2002 00:29 schreef blackd het volgende:
En wat zeggen we dan:
Of wissel eens van plaatje... Webgoodie had laatst toch ook zo'n "Maar wij hebben Topix"-plaatje gemaakt. Of maak er zelf eens een keer een. "Topix: het complete handboek"
Maar nu aan de topicstarter: Op GoT hebben wij forumsoftware die af en toe een beetje buggy is vol met features zit. Maar niet iedereen kan die features waarderen, dus is ACM alleen of met een select groepje een nieuw forum aan het maken. Binnenkort zijn dit soort dingen opgelost, maar ik verwacht dat ACM's forum ook wel de nodige features bevat.
Ik voorzie al de "ACM's forum voor dummy's"-plaatjes
och ik keek vreemd op maar kan er nu wel om lachuh hoor
enneh van topix had ik ook nog nooit gehoord maar nu dus wel
enneh van topix had ik ook nog nooit gehoord maar nu dus wel
einde vage mededeling dus
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.