Ik kom wel eens geregeld bij een andere GoT'ter om 'em gruwelijk en genadeloos te verslaan met games over het netwerk
Het is dan ook verleidelijk om tussendoor ff gebruik te maken van zijn Internetdiensten om wat te GoT'ten (tsja...het is verslavend he
). In zo'n geval is het dan het makkelijkste om te kiezen voor 'klik hier om onder een ander account te posten.'
Alleen vind ik het dan irritant dat je geen 'bekijk bericht-functie' hebt. Ik ben zo iemand die graag dingen van te voren ff checkt
. In dat tekstverwerkertje ziet het toch weer iets anders uit dan als het daadwerkelijk gepost word. Ik weet dat het niet veel tijd kost om mezelf even in te loggen zodat ik die functie wel heb maar, zou het gewoon niet handiger zijn om bij 'post o/a account' ook een bekijk-functie te maken? Hij zal er wel niet voor niets zitten op GoT dus waarom niet overal. Of is daar gewoon een speciale reden voor?
Alleen vind ik het dan irritant dat je geen 'bekijk bericht-functie' hebt. Ik ben zo iemand die graag dingen van te voren ff checkt