Toon posts:

Waarom kan ik niet modden op T.Net?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg geen drop-down vakjes om te modden, en ook geen 'je hebt nog ... punten in je broekzak', en ik kan m'n moderatie overzicht niet zien.

Ik weet gewoon zeker dat ik nog modpunten heb, en het topic is pas een uur oud. Ik ben ingelogd.

Waarom kan ik niet modden?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik heb hetzelfde :?
inloggen -> uitloggen -> inloggen etc (paar keer ;)) werkt ook niet ..

naja, boeie, zal wel geen modpoints meer hebben ofzo :)

nu gaat het wel weer.. zal wel aan mij gelegen hebben ofzo :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-02 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ja dan zijn 'gewoon' je modpoints op...
Ik moet zeggen dat ik hem soms ook niet helemaal volg.. heb je nog 120 tweakotine meer sta je zwaar in de min met modpoints..

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik die modpoints zien dan want ik zie nergens meer ' je hebt nog ... points'

En ja, waarom sta ik in de mim? Daar snap ik ook geen hol van.

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Als je 24/7 op tweakers zit, wordt je tweakotine te hoog, en door de ingebouwde beveiliging wordt je dan weer op 0 points gezet. Vandaar. :P

Verwijderd

Topicstarter
MAar FF zonder gein. Ik wil kunnen modden :(

Verwijderd

(Newbie-mode)

Zou ik ook kunnen modden? Heb ik ook modpoints en Tweakotine?
Heb ik al eens eerder gevraagd, maar toen werd er iets gezegd als 'check je prefs of profile' maar ik kon niet inloggen:(

(/Newbie-mode)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:27

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

HlpDsk heeft 36 modpoints, dus hij kan gewoon moddereten.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> Als je 24/7 op tweakers zit, wordt je tweakotine te hoog, en door de ingebouwde beveiliging wordt je dan weer op 0 points gezet. Vandaar. [/quote]Dat is niet waar. Je kunt via je tweakotine maximaal 60 modpoints per dag krijgen. Als je die limiet hebt bereikt ga je echt niet terug naar 0.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 21:24 schreef Femme het volgende:
HlpDsk heeft 36 modpoints, dus hij kan gewoon moddereten.Dat is niet waar. Je kunt via je tweakotine maximaal 60 modpoints per dag krijgen. Als je die limiet hebt bereikt ga je echt niet terug naar 0.[/quote]Femme, d'r staat een grote :P achter :)

Nahja .. vaag
Pagina: 1