Toon posts:

kabelrouter met webserver?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Deze bestaan zeker niet? :?
waar je een homepage op kan zetten?

iemand enig ervaring met die routers?
zoja, welke vind je het best?

Verwijderd

is het dan niet veel makkelijker om gewoon een oud pctje als linuxrouter weg te zetten en daar apache op te draaien?
het lijkt me sterk dat zulke routers bestaan

Verwijderd

heb je niet een of andere oud pceetje staan die kan gaan routeren en serveren.
je kan dan gebruiken SiScO, linux eva.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
www.freesco.org -> Linuxrouter zelf in elkaar zetten, webserver en printserver zelfs :)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik wel, maar toch lijkt me zo'n systeem een leuke gadget, lijkt me niet veel moeite voor de fabrikant om dat er in te bakken...

en ik wil er binnenkort 1 aanschaffen, dus ik zal is ff vragen :)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

one word:

Netpilot+

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Er is wel een (SMC) router met een (20GB) hardeschijf erin. Ik denk alleen dat die schijf gewoon een netwerkdrive is en dat je er dus geen dingen van kan laten draaien op die router zelf!

Wees consequent, maar niet altijd

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik weet dat 3Com ook een leuk dingetje heeft, alleen ik kan de naam niet meer herrinneren. 10 Seconden zoeken op de 3Com site leverde ook niks op. Het was wel een DUUR kastje, maar er zaten dat ook veel opties op.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ook altijd leuk: een Sun Cobalt, maar dan kan je dus eigenlijk beter een oud bakkie tot Linuxbeest ombouwen :)

edit:
het apparaat dat jij zoekt is dan de Qube 3

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

Ik heb thuis een US Robotics Broadband Router.
Je kunt dan elke willekeurige PC in je netwerk als WWW server gebruiken door de instellingen van de Router te veranderen

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op donderdag 02 mei 2002 09:32 schreef CoertMetz het volgende:
Ik heb thuis een US Robotics Broadband Router.
Je kunt dan elke willekeurige PC in je netwerk als WWW server gebruiken door de instellingen van de Router te veranderen
da's toch niet zo speciaal? zolang de router portforwarding ondersteunt is dat nogal logisch...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 09:44 schreef limoentje het volgende:
da's toch niet zo speciaal? zolang de router portforwarding ondersteunt is dat nogal logisch...
Inderdaad ja, ik heb hetzelfde model. Het is wel een aardig dingetje, maar ik had liever wat geavanceerdere firewall/logging features. NAT is op zich wel leuk, maar ook niet alles.
Pagina: 1