[GBA]Nieuw Bootmenu voor Flash Linker

Pagina: 1
Acties:

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Er is nu een nieuw soort bootmenu voor de Flash kaarten van visoly. IMHO veeeeel beter als de oude van visoly en zelfs beter als die van Littewriter. Dit menu is net als de windows explorer met dirs en executeable's enz. Je kan gewoon een .gba bestand 'uitvoeren' .
De spellen saven ook gewoon zonder problemen in een aparte save-dir. Ook kunnen er plugins in om steeds meer bestandstypen te kunnen openen. Hij leest standaard al .gba en .txt bestanden en als je hem download zit er ook al een plugin bij om .mod (muziek) bestanden te kunnen openen.

Download HIER

Je moet eerst versie 0.5 downloaden en dan later 0.6 er overheen zetten.

* Nadeel: Je kan je saves en spellen er later niet weer uithalen en bij inzetten. Je moet 1 groote rom maken en die via een ander flashprogramma er op zetten. Ik hoop dat ze snel de functie maken om die roms weer uit te pakken.

Pics:
Afbeeldingslocatie: http://www.obsession.se/pocket/shell02.png Afbeeldingslocatie: http://www.obsession.se/pocket/shell.png

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Wow, dat is erg cool gemaakt zeg. Heb het snel even op een emu geprobeerd, kreeg alleen de roms niet aan de praat :? Later misschien HTML en WAV support, MP3 zou ook leuk zijn :7

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• BlackMage
Op woensdag 01 mei 2002 23:43 schreef D³ het volgende:
Wow, dat is erg cool gemaakt zeg. Heb het snel even op een emu geprobeerd, kreeg alleen de roms niet aan de praat :? Later misschien HTML en WAV support, MP3 zou ook leuk zijn :7
Op emu werkt ie ook niet.
Alleen op echte gba en je moet Single Rom doen. Dus je mag niet nog een ander bootmenu er voor hebben

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op woensdag 01 mei 2002 23:46 schreef BlackMage het volgende:

[..]

Op emu werkt ie ook niet.
Alleen op echte gba en je moet Single Rom doen. Dus je mag niet nog een ander bootmenu er voor hebben
Ah vandaar :) Heb mn 256Mb kaartje verkocht, over een tijdje die 512Mb kopen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• xonide
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11-2025
Ik Gebruik deze Bootmethode ook, werkt perfec!
heb er nu een paar spellen op en een paar foto's allemaal netjes in mapjes enzo

enige wat ik nog niet kan (of me nog niet gelukt is of wat nog niet mogelijk is) is om de Savegame's uit de rom te halen die gemaakt word. weet iemand of dit wel mogelijk is?

-

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
ik heb ook een gameboy advance, wat is precies zoon flash linker (specs), en waar kun je het kopen?

edit: en goeie/slechte ervaringen?

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

• BlackMage
Op maandag 08 juli 2002 01:08 schreef xonide het volgende:
Ik Gebruik deze Bootmethode ook, werkt perfec!
heb er nu een paar spellen op en een paar foto's allemaal netjes in mapjes enzo

enige wat ik nog niet kan (of me nog niet gelukt is of wat nog niet mogelijk is) is om de Savegame's uit de rom te halen die gemaakt word. weet iemand of dit wel mogelijk is?
Is mogelijk
Om je savegame erop te zetten:

- eerst flash je het spel + pogoshell
- dan start je het spel op op je gba.
- Zet hem uit.
- Haal flashkaart eruit
- flash je savegame op de eerste 64 kbyte block (met de gewone flash writer doen, niet littlewriter ofzo)
- stop cardridge weer in je gba en zet em aan. Klaar.

Om je savegame er vanaf te halen:

- start het spel op
- zet gba uit
- haal de savegame uit het eerste 64 kbyte block. (met flash writer)
- klaar.

In bijde gevallen moet de gba uit gezet worden als het spel loopt en hem daarna niet weer aanzetten voordat je de handelingen verricht hebt :P
Pagina: 1