m-u48a usb muis

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik heb van iemand een hp usb muis gekregen. Alleen ik heb er geen drivers voor. Ik weet dat het een logitech is, m-u48a. Ik heb het internet al afgezocht maar ik kan er nix over vinden. Heeft iemand van jullie nog die drivers ergens liggen voor win98se? alvast bedankt..

Arch Linux

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

ik heel veel gevallen, moet je juist geen drivers voor logitech installeren. Het is een usb, maar is ie ook optical? Als je ff op de site van logitech kijkt, kan je misschien de vorm herkennen, ik heb nog nooit een oem versie gezien, die niet meer te herkennen was.

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Op woensdag 01 mei 2002 23:15 schreef mdusink het volgende:
ik heel veel gevallen, moet je juist geen drivers voor logitech installeren. Het is een usb, maar is ie ook optical? Als je ff op de site van logitech kijkt, kan je misschien de vorm herkennen, ik heb nog nooit een oem versie gezien, die niet meer te herkennen was.
Het is geen optical.. het is een heel gewoon muisje met scrollwieltje.

http://www.elsie.ru/product/mouse/logitech_u48a.html

Daar lijkt hij op met HP, de kleur is grijs / zilver..

Arch Linux

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
volgens mij hadden standaard muizen toch echt geen drivers nodig...

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Voor Logitech muizen heeft Logitech 1 grote "driver" genaamd 'mouseware', deze kan je gewoon downloaden op de site van Logitech. (of evt. de meuktracker)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

LopeZ

Too much is never enough

Overal gezocht en toch niets gevonden? De logitech site heeft het echt wel. Zie ook wel Aikeleer's post, overigens ziten er al standaart een heleboel mouse drivers van logitech in win98 zelf.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.