ik heel veel gevallen, moet je juist geen drivers voor logitech installeren. Het is een usb, maar is ie ook optical? Als je ff op de site van logitech kijkt, kan je misschien de vorm herkennen, ik heb nog nooit een oem versie gezien, die niet meer te herkennen was.
Het is geen optical.. het is een heel gewoon muisje met scrollwieltje.Op woensdag 01 mei 2002 23:15 schreef mdusink het volgende:
ik heel veel gevallen, moet je juist geen drivers voor logitech installeren. Het is een usb, maar is ie ook optical? Als je ff op de site van logitech kijkt, kan je misschien de vorm herkennen, ik heb nog nooit een oem versie gezien, die niet meer te herkennen was.
http://www.elsie.ru/product/mouse/logitech_u48a.html
Daar lijkt hij op met HP, de kleur is grijs / zilver..
volgens mij hadden standaard muizen toch echt geen drivers nodig...
Voor Logitech muizen heeft Logitech 1 grote "driver" genaamd 'mouseware', deze kan je gewoon downloaden op de site van Logitech. (of evt. de meuktracker)
Overal gezocht en toch niets gevonden? De logitech site heeft het echt wel. Zie ook wel Aikeleer's post, overigens ziten er al standaart een heleboel mouse drivers van logitech in win98 zelf.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()