Toon posts:

Deskjet 690c cartridge probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst heb ik een re-print kleurencartridge voor mijn HP deskjet 690c besteld, alleen nadat ik deze eringezet en uitgelijnd had print hij niet goed meer. Hij lijkt de kleuren niet goed te mengen en er zitten allemaal strepen door heen. Als je bv. een rode tekst of een rood plaatje print print hij rood, dan een laagje geel, dan weer rood enz.. Dus, heb ik zo'n testpagina afgedrukt waarmee je de cartridge kunt reinigen. Dit heb ik inmiddels al 4 keer gedaan, maar geen resultaat.

Zou het aan de cartridge liggen of doe ik nu iets fout?

Verwijderd

De printkop zit bij HP in de cartridge, dus waarschijnlijk is het je cartridge ja! Hoor wel eens vaker van dit soort problemen wanneer men niet de originele HP cartridge koopt.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:15

LopeZ

Too much is never enough

Denk dat je dus even je printerkop moet checken en eventueel schoon maken. Van testpagina's afdrukken wordt deze niet schoner of iets :)

Verwijderd

ligt idd aan cartridge (merk we care ?)

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt dus niet aan de cartridge, want na wat zoeken op het forum (ik kon het aanvankelijk niet vinden), zag ik dat dit kwam door stof onderop de cartridge houder. Mijn zwarte cartridge begon nl. ook strepen te trekken.

In ieder geval bedankt voor de moeite