Verwijderd

Topicstarter
Is iemand al bekend met deze mp3 autoradio? Ik zag hem toevallig staan en het is wel een leuke prijs, vooral als je bedenkt dat er ook nog een ab bij zit.

Ik geloof niet dat deze cd-speler ook ID3 tags ondersteund? (kon het niet vinden, dus zal wel niet).
EDIT: dit is er eentje mét id3 tag ondersteuning. /EDIT

Al met al komt deze rond de 175 € denk ik, inclusief verzendkosten... (of minder).

Iemand nog betere ideeën? En niet die van JVC, Kenwood of Aiwa a.u.b. :)

Of anders misschien deze ? Die is helemaal goedkoop! (alleen zorgen dat de cd's dos formatted zijn, dus geen langere dir's enzo...)

Verwijderd

Topicstarter
/\

Niemand die hier een beetje ervaring mee heeft?

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10-2025
Ik heb zelf de Aiwa CDC MP3 autoradio/mp3 speler al dik een jaar en ben er meer dan tevreden over.
Waarom wil je zo'n goedkoop ding hebben ?
Meestal zijn die dingen niet echt wat ze beloven hoor.
Spaar gewoon lekker verder en koop een goede speler.
Heb je veel meer plezier van.

speedme
http://welcome.to/aiwa_cdc_mp3

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Verwijderd

Hmm Lanzar is toch over het algemeen wel een goed merk, heb er zelf speakers van. Het mer Jensen zegt mij verder niks.
Heb zelf een Kenwood met mp3, nu ook ongeveer al een jaar bevalt me prima, nog nooit geen problemen mee gehad en leest elk merk cd-r/cdrw.

• Bjorker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:37

Bjorker

Cadillacs rule!

Dit dislay ziet er wel heel erg basic uit, geen mp3 tags dus. Verder geen specs te vinden over de mp3 weergave (sample frequenties, vbr, sub/folders)

Nope

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 02 mei 2002 08:51 schreef Bjorker het volgende:
Dit dislay ziet er wel heel erg basic uit, geen mp3 tags dus. Verder geen specs te vinden over de mp3 weergave (sample frequenties, vbr, sub/folders)
Er staat ook eentje tussen die wel MP3 tags ondersteund. En die is altijd nog stukken goedkoper als een Aiwa/Kenwood/Pioneer/Etc. .

En waarom ik niet een van de bovengenoemde wil? Omdat ik gewoon eens iets anders wil hebben, en kijken hoe dat bestellen uit de U.S. of A gaat :)

Maar ik zal even een mailtje sturen om te kijken welke bitrate's die met ID3 tag ondersteund (post het hier wel even als ik antwoord krijg).

Maar dan nog een vraag: zo'n Kingstech ding met ID3 ondersteuning, is dat wat dan ? Pricewatch
Pagina: 1