"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
ik geloof dat er een visibility track is in trackview, of dat je die zelf kan toevoegen, je moet maar in de MAX help ofzo zoeken, of anders op internet, want er is wel zoiets.
Wireframe renderen doe je met een wireframe material, of door de rendered op 'force wireframe' te zetten (dan rendert ie dus alles in wireframe).
Wireframe renderen doe je met een wireframe material, of door de rendered op 'force wireframe' te zetten (dan rendert ie dus alles in wireframe).
Only dead fish go with the flow
je moet een visibility track hebben. Ik weet daar niet zo veel van af, maar ik weet wel dat je de visibility kan animeren.
en die geosphere, geef hem een materiaal, en stel in dat materiaal de "wire" optie in, en dan kun je daar ook ergens de dikte veranderen.
en die geosphere, geef hem een materiaal, en stel in dat materiaal de "wire" optie in, en dan kun je daar ook ergens de dikte veranderen.
ik had de visibility-track in de trackview al gevonden ja. ff toevogen door op het "oogje" te klikken.Op donderdag 02 mei 2002 00:05 schreef gladiool het volgende:
je moet een visibility track hebben. Ik weet daar niet zo veel van af, maar ik weet wel dat je de visibility kan animeren.
met dat materiaal ga ik ff prberen maar ik denk wel dat ik dan een probleem heb. Ik wil renderen naar .swf met swift en die houdt niet echt rekening met materials. Ik zal dus een manier moeten vinden om het model ook echt fysiek om te zetten naar een wireframe, maar ik zal het ff proberen. thnx ieg!
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
probeer dan illustrate!, die kan naar swf exporteren en heeft 30 dagen trail.....
En je kunt een lattice modifer over de halve bol gooien (dan maakt max buizen en knooppunten om je wire/mesh), dan kun je nog meer ietsie opties instellen dan wireframe.
En je kunt een lattice modifer over de halve bol gooien (dan maakt max buizen en knooppunten om je wire/mesh), dan kun je nog meer ietsie opties instellen dan wireframe.