Toon posts:

[kde] konqueror + tabs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam net een screenshot tegen van kde3 cvs. Er staat een konqueror window open met tabs :9~

ftp://ftp.ibiblio.org/pub/Linux/distributions/contrib/texstar/screenshots/konqsnap.png

Dat is toch wel waar ik de laatste tijd op heb lopen wachten.
Ik ervaar het intussen als een onmisbare feature nu ik al een tijdje Galeon als browser gebruik.
Hopelijk wordt kde 3.1 snel stabiel verklaard :)

• tommy320
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-07 15:58
Tsja was te verwachten dat konqueror dit ook zou gaan ondersteunen.. vraag me af of MS deze feature ook ooit gaat overnemen

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 22:59 schreef tommy320 het volgende:
Tsja was te verwachten dat konqueror dit ook zou gaan ondersteunen.. vraag me af of MS deze feature ook ooit gaat overnemen
ja tuurlijk doen ze dat...gaan ze er waarschijnlijk mee lopen patsen...

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ik heb het hier draaien en het werkt echt ontzettend goed, nog geen enkele bug in gezien. Een enkel schoonheidsfoutje, maar dat is ondertussen ook opgelost. Er zit één klein nadeel aan dat ik ook bij bijvoorbeeld een tabbed Mozilla opmerk: als er een grote/zware pagina aan het herladen is, dan zijn je andere tabs niet erg reactief meer (bij Konqueror overigens minder dan bij Mozilla). Vrij logisch natuurlijk aangezien het allemaal als een enkel proces draait, mijn oplossing is gewoon twee van die dingen open hebben. Eén voor de FP van tweakers.net en eventueel nog wat anders, een tweede voor NOS, LA en de andere fora en voor de rest van mijn surfwerk. Works like a charm :).

* odysseus moest in verband met een probleem in zijn CVS-build vanmorgen weer Mozilla draaien, maar ik ben blij dat ik mijn Konqueror weer terug heb :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 22:49 schreef MarcelP het volgende:
Hopelijk wordt kde 3.1 snel stabiel verklaard :)
Helaas, moet nog 5 maanden wachten.. :{