[S@Home] Volgende MF

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01-2025

Z!oN

Team Coldfusion

Topicstarter
Er moet weer een flush komen :7.

ik stem voor het begin van de zomer(21 juli :?), dan mogen alle koeien weer buiten gaan grazen :Y)

http://www.teamcoldfusion.nl

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

wow! ben jij effe fanatiek, krijg ik nog effe de kans om de gigantische score van gister emotioneel te verwerken? ;)

* Sequence houdt de proxy nu effe open, deze week zal ik de proxy opnieuw installeren en dan nog effe geduld en dan komt er vast wel weer één :)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op woensdag 01 mei 2002 22:25 schreef reggy het volgende:

ik stem voor het begin van de zomer(21 juli :?), dan mogen alle koeien weer buiten gaan grazen :Y)
Misschien vind je het interessant om eens te kijken wat DPC op het moment per dag kan doen. We hebben sinds dat de proxy op slot ging weer redelijk veel members erbij gekregen. Ik ben wel benieuwd of we nu bv meer dan 2000 wu's per dag kunnen halen?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• Sequence

Sequence

Online marketing

* Sequence eigenlijk ook wel :)

denk ut wel, gezien onze scores gedurende het sparen, het aantal nieuwe leden en de groei na de vorige MF :P

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

anders moet er gewoon een aparte proxy komen waarop je kan flsuhen voor een nieuwe MF. en dat die van sequence gewoon open blijft.

maar ik denk dat iedereen eerst wel ff wil bekomen van de MF van gister. ik tenminste wel. *D

maar de datum is nog wel lekker ver weg iig, dat biedt wel leuke spaar mogelijkheden.(volgende MF datum niet meer koningshuis gerelateerd lijkt mij wel wat)

Van klussen krijg je grijze haren

• Sequence

Sequence

Online marketing

effe niks nu om te kijken hoe goed we echt zijn! *D

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 22:51 schreef Sequence het volgende:
effe niks nu om te kijken hoe goed we echt zijn! *D
I second that emotion...

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Effe dimme ja.

Niet meteen na een MF de volgende al plannen. Moet wel een goede reden zijn om te mega-flushen.

Laat ze maar ff van de schrik bekomen en ontdekken dat DPC het ook kan zonder MF.

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 23:07
En anders doen we toch kleine subteamflushes plannen :+

• Sequence

Sequence

Online marketing

Op woensdag 01 mei 2002 23:29 schreef Witlof het volgende:
En anders doen we toch kleine subteamflushes plannen :+
waarom heb ik het idee dat jij zojuist jullie proxy hebt dichtgezet? :P

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 23:07
Op woensdag 01 mei 2002 23:30 schreef Sequence het volgende:

[..]

waarom heb ik het idee dat jij zojuist jullie proxy hebt dichtgezet? :P
Heb jij dat idee? Waar heb je dat gevonden? :+
Klinkt trouwens wel goed ;)

• Mikie Mike in de middag
  • Laatst online: 25-10-2025
Misschien is het wel een idee om de volgende MF strategisch te plannen. Bijvoorbeeld als we op het punt staan om weer 3 plaatsen (of meer) te stijgen. Ik vind zowieso dat we voorlopig effe gewoon moeten flushen. Ben wel benieuwd naar de nwe dagelijkse output.

i.p.v. megaflushen kunnen we natuurlijk ook actief nwe leden gaan werven, iemand die een journalist kent die wellicht een artikel voor/over ons zou kunnen schrijven/plaatsen?

• Bockelaar
  • Laatst online: 18:40
Laten we inderdaad ff wachten met een MF....eerst ff de hoofdpijn van deze verwerken ;)
Sequence...hoeveel dtaverkeer trekt die public proxy van je? Ik kan me voorstelen dat er 1 of meerdere bijkunnen (risicospreiding ivm de geweldige performance van @slooom ;)) , maar ik heb bijv. geen zin in Gb's verkeer over mijn touwtje....

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

wat we voor zoiets ook kunnen doen is alles eerst naar sequence flushen, en op een gegeven moment alles wat er staat naar een andere proxy door flushen, en daarna de proxy weer dicht zetten. hierdoor krij je dan niet het probleem dat nog steeds een groot deel naar sequence zou flushen omdat ze dat altijd al deden :P en hierdoor doen we dan wel aan risicospreiding :), het genereert alleen maar wat meer verkeer

maar ik ben idd ook wel benieuwd wat setiQ aan datatransmissie veroorzaakt.

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:31
ik vind dat tweakers gewoon sequence moet sponseren met een tweakdsl ultra dsl pakket:
abo downstream upstream Dataverkeer Prijs

UltraDSL 8.192 kbps 512 kbps 80 GByte € 95,-

ik neem aan dat die 80 gig genoeg is ;-)

www.outer wat jij voorstelt zal niet werken want ik ken een paar mensen die hebben seti bv onder linux draaien en flushen op de server van sequence en die pc staat dan een maand of 3 te runnen zonder dat ook maar iemand daar naar kijkt.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

Misschien ben ik de enige, maar bij mij begint de zomer al op 22 juni >:)

Verwijderd

Ik heb net weer lekker in de file gestaan en ik heb uitgebreid rond kunnen kijken. De }:O }:O staan al buiten!!!!

Zit er eigenlijk een houdbaarheidsdatum op wat er in een proxy wordt opgeslagen? Ik geloof dat dat bij RC5 1-2 maanden was.

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Op donderdag 02 mei 2002 08:27 schreef cybermans het volgende:
........

www.outer wat jij voorstelt zal niet werken want ik ken een paar mensen die hebben seti bv onder linux draaien en flushen op de server van sequence en die pc staat dan een maand of 3 te runnen zonder dat ook maar iemand daar naar kijkt.
ik bedoel dus ook om dan een deel vanaf sequence door te flushen naar een andere proxy en het op zo'n manier te gaan verspreiden over meerdere proxy's. hiervoor wil ik dan best wel mijn proxy ter beschikking stellen :P. mits ik dan de flushdag thuis ben. maar daar heb ik het dan te zijner tijd nog wel ff over met sequence....

• Sequence

Sequence

Online marketing

proxy's naar elkaar doorflushen heeft natuurlijk geen zin, wat wil je daar mee bereiken? de wu's zullen dan namelijk nog steeds op 1 proxy staan, alleen op een andere.. risico's blijven er dus toch wel..

en een proxy levert niet zo extreem veel dataverkeer.. ik krijg dagelijks zo'n 250 wu door mijn proxy, een wu is dan 330kb en een result zo'n 30kb, dus ik download en upload dagelijks 250x 360kb..

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Op donderdag 02 mei 2002 18:51 schreef Sequence het volgende:
proxy's naar elkaar doorflushen heeft natuurlijk geen zin, wat wil je daar mee bereiken? de wu's zullen dan namelijk nog steeds op 1 proxy staan, alleen op een andere.. risico's blijven er dus toch wel..

en een proxy levert niet zo extreem veel dataverkeer.. ik krijg dagelijks zo'n 250 wu door mijn proxy, een wu is dan 330kb en een result zo'n 30kb, dus ik download en upload dagelijks 250x 360kb..
=90.000kb (8> :P

je moet wat hè met die rustige tijden hiero ;)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 18:51 schreef Sequence het volgende:
Ik denk dat hij het volgende bedoelt :

Stel dat jij 6K aan units hebt, dan schakel je ff over naar de andere proxy, en flush je er grofweg 3K, die dan op die proxy staan. Op die manier hebben we 2 proxies met ieder grofweg 3K... Jij schakelt terug ff op berkeley, en op de grote dag flushen beide proxies dan naar berkeley...

Niet doorflushen, maar verspreiden dus :)
Lijkt me niet eens zo'n slecht idee...

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

kijk dat bedoel ik dus :p

Pagina: 1