Verkeerd geregde teams?

Pagina: 1
Acties:

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 17:18

Booster

Superuser

Topicstarter
http://stats.distributed.net/rc5-64/tsearch.php3?st=dutch+power+cows

Die Tuckersoft en ITS enzo, moeten die niet ff joinen?

The cake is a lie | The Borealis awaits...

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Vage shit zeg... misschien kunnen ze a.u.b. even met EEN emailadres joinen bij DPC en niet hun eigen team (subteam okee natuurlijk) erop na houden...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Van tuckersoft weet ik bijvoorbeeld dat ze eerst een apart team zijn geweest en dat ze nu bij DPC willen horen. Ze zijn geloof ik bezig oom de boel om te zetten.

Of het door is gegaan weet ik helaas niet, kan zijn dat ze alleen de naam hebben gewijzigd.

• 0rbit
Het zou wel oerzonde zijn... Ze zijn een goed team... Hopen dat ze snel 'omgeschakeld' zijn...

Verwijderd

Zeker willen we DPC joinen, we zijn ook bezig geweest uit te zoeken hoe dat kan, met meename van de huidige blox.
Helaas is het niet mogelijk via dnet een subteam te vormen van dpc, en om TuckerSoft op te geven en nieuw te beginnen bij DPC is ook zonde...
Totdat dnet de optie aanbiedt om als team DPC te joinen blijven we doorgaan als TuckerSoft, inmiddels wel veranderd in [Dutch Power Cows] TuckerSoft :)

Goede raad is altijd welkom!

• 0rbit
Met hoeveel email-adressen flushen jullie?
Waarom zetten jullie geen personal proxy op? Dan heb je ook stats per persoon. (ip eigenlijk) Je retired alle emailadressen systematisch in één alles omvattend emailadres (tuckersoft@hotmail.com desnoods...) Dan zorg je ervoor dat iedereen op dat emailadres flushed. Zo hebben jullie je stats en zijn jullie ook nog echt lid van DPC! :)

Verwijderd

Hummm,
- We weten niet hoe proxy werkt en 't zal waarschijnlijk veel tijd kosten om dat uit te zoeken en op te zetten
- Van onze leden zijn er +/- 15 onbereikbaar, van dnet mag team pas opgeheven worden als iedereen team heeft verlaten -> lukt dus niet
- Wanneer we op een nieuw adres gaan flushen voor DPC dan zijn we ons verleden kwijt :(

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43
Ik heb deze mensen allemaal al een meeltje geschreven toen ik er achter kwam,maar dat heeft niet geholpen. ! iemand was zelfs zo koppig om nog te zeggen dat ze DPC al hadden gejoint. NOT dus :(

Maar in dit geval moet de founder van het team zijn hele team retiren (in goed overleg met alle andere members natuurlijk) en dan DPC joinen. Net zoals je je eigen meeladres moet retiren als je je aan wil melden bij een subteam. Het zal natuurlijk ontzettend :P zijn als ze ons joinden: here we come TA en /. :)

BTW een proxy opzetten is niet zo heel moeilij: kijk ff op www.dutchpowercows.org of vraag het ff in #dpc op irc.sorcery.net :)

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:28

TGEN

Hmmmx_

Juist...

Maar er zijn nog meer teams die eigenlijk dpc willen joinen... en er zijn teams die allang geen blokjes meer kraken.

TuckerSoft, negeer adviezen niet (zie post hierboven) en join de ECHTE DPC zo snel mogelijk :)

TGEN

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ben iig begonnen op een onafhankelijk imeel adres te flushen en niet meer op mijn teammeeladres. Zo kan ik opt moment met waarborg van blokjes flushen wat er ook met het team gebeurt. Zo kan ik met dat meeladres later alsnog danwel alvast DPC joinen in afwachting van hoe het met de rest gaat. Een ander teamlid doet het ook zo. Toverleg gaat nognie so soepel, agja democratie is me wat he. Maar alles komgoe!
Pagina: 1