Toon posts:

Nuttige Update ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Eej mensen jullie kunnen in me sig zien watvoor pc ik heb, nu wil ik ff de zooi updaten maar ik heb op het moment niet zo een hoog budget. maar dat kan later wel allemaal geupdate worden... ik ben van plan dit te kopen:

K7S5A + LAN 74,90
Duron 1000 66,90

en dan gooi ik me shit van dit moederbord gewoon over op de nieuwe... goed idee???

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zou het niet doen, volgens mij schiet je er namelijk niet echt veel mee op.
Als ik jou was zou ik nog ff doorsparen :)

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Zou ik niet doen. Spaar maar eventjes door en bouw er iets in wat echt top of the edge is in plaats van voor teveel geld relatief langzaam spul te kopen.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Update ziet er inderdaad niet zo erg zinvol uit.

Wat doe je het meeste met de pc? Games zijn tegenwoordig alleen de snelheidvragers.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

Topicstarter
games, photoshop, msn, kazaa en internet...

maar ik koop dan iets later weer een dikke videokaart en ddr ram in plaats van sdram... en daarna kan ik altijd nog een amd athlon xp 2100+ ofzo halen... gewoon ff een beginnetje van me update, want dit moederbord zuigt ook echt te hard...

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op woensdag 01 mei 2002 22:15 schreef Scart het volgende:
games, photoshop, msn, kazaa en internet...
Als je veel fotosoept zou ik er wat geheugen bij kopen, 128 mb is vrij weinig voor photoshop.
Ik denk dat de meeste games ook nog wel aardig draaien op je PC(alleen je video kaart is niet zo best, maar een nieuwe is erg duur) :)

Verwijderd

Topicstarter
nou om eerlijk te zijn werkt echt nix goed op dit systeem ik ben echt hard geflashed door de leveranciers van dit moederbord vorig jaar... ik dacht dat ik udma 100 ondersteuning had, maar nee... en een van de 2 sdram sloten doet het niet :r als ik er een rammetje bijstop ziet hij hem gewoon niet |:( kortom mijn computer is om te huilen en ik ben dus echt toe aan een update...

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 21:08
mmm okeej, je zal wel WAT prestatiewinst hebben, maar zoals de anderen ook zeggen, als je wat doorspaart :) zal je een flinke boost performance hebben, daar zou ik toch nog maar ff een tijdje voor op mijn celly werken... en dan over naar een beest van een pc :).. zo'n update is nuttiger.

Verwijderd

Topicstarter
maar dat is nou juist het handige van dit moederbord ik kan mijn oude ram er in zetten (+ nog 64mb ram die ik hier heb die niet werkt op dit mobo door die defecte sdram slot) zodat ik later de rest kan upgraden...
Pagina: 1