Toon posts:

vf4 op xbox?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
komt virtua fighter 4 ook uit voor de xbox?

thnx...

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 07:59

MaDLiVe

.-Observer-.

Volgens mij niet...

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Topicstarter
staan er nog andere vette vechtspellen op planning voor de xbox? want een xbox voor alleen doa3 kopen is beetje erg duur, ehhe..

(ben alleen maar geinteresseert in de vechtspellen jah)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:13
Misschien, stond iig in official UK Xbox magazine.
Dus er is iig een kans :P

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Op woensdag 01 mei 2002 22:14 schreef bubbie het volgende:
staan er nog andere vette vechtspellen op planning voor de xbox? want een xbox voor alleen doa3 kopen is beetje erg duur, ehhe..

(ben alleen maar geinteresseert in de vechtspellen jah)
http://xbox.ign.com/genre_3.html

Niet zo heel veel dus.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Verwijderd

wij van de ps2 hebben lekker tekken 4 >:)

Verwijderd

Wij hebben Soulcalibur 2 :)

Of komt ie ook uit op de ps2?

Maakt mij toch niet uit, ga toch alle 3 de consoles halen :9

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op woensdag 01 mei 2002 22:47 schreef LaptopDude het volgende:

SC2 is multi-platform, kun je hem leuk kopen voor GC XBOX en PS2, en heel misschien ook nog voor GBA :P

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Op woensdag 01 mei 2002 22:47 schreef LaptopDude het volgende:

Arcade versie is gemaakt op een aangepaste ps2, dus de ps2 krijgt de beste SC 2 ! >:)

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 23:31 schreef [FrEEzEr] het volgende:

[..]

Arcade versie is gemaakt op een aangepaste ps2, dus de ps2 krijgt de beste SC 2 ! >:)
}) ps2 0wnage })

Verwijderd

vf4 komt wel naar de xbox.. ook naar de gamecube. dus laat je niks wijsmaken door de sony fanboys ;), want op de andere consoles wordt ie wel een stukkie mooier natuurlijk

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:18
Op woensdag 01 mei 2002 23:34 schreef ReV3rEnD het volgende:

[..]

}) ps2 0wnage })
das idd waar,
maar de X-Box heeft ook een paar kickuh spellen
en deze kan ook zeeeer goed worden :)

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Op woensdag 01 mei 2002 23:55 schreef ugamer het volgende:
vf4 komt wel naar de xbox.. ook naar de gamecube. dus laat je niks wijsmaken door de sony fanboys ;), want op de andere consoles wordt ie wel een stukkie mooier natuurlijk
Wie zegt er dan dat ie niet op de Xbox komt :? Er wordt alleen gezegd dat hij gemaakt is/wordt op een aangepaste ps2.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Verwijderd

Topicstarter
nah, gister toch maar een xbox gekocht, heb in die winkel ff de beeldkwaliteit vergeleken van een ps/2 en de xbox, ik hoef het waarschijnlijk niet eens te zeggen maar de xbox owned zwaar natuurlijk.. >:)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Juh, VF4 komt als 't goed is wel naar de XBox, maar daar kun je waarschijnlijk nog wel ff lekker een paar maanden op zitten wachten. En wat heb je dan voor meerwaarde? Mooiere graphics. Whee... Nah, dan heb ik liever m'n game wat eerder, en met een controller die beter geschikt is voor fighting games.

Verwijderd

nah, als ik naar de kwaliteit kijk tussen tekken 4 en dead or alive 3, zie ik niet zo veel verschil... ze zijn allebei echt verschrikkelijk :9~ ...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 03 mei 2002 20:06 schreef ReV3rEnD het volgende:
nah, als ik naar de kwaliteit kijk tussen tekken 4 en dead or alive 3, zie ik niet zo veel verschil... ze zijn allebei echt verschrikkelijk :9~ ...
kan wel zijn, maar de xbox is net uit en heeft nu al :9~ graphics en de playstation 2 pas na 1,5 jaar, dus ik wil de graphics van de xbox over 1,5 jaar wel us zien...
:9
Pagina: 1