Toon posts:

HP4050 PS Print langzaam via netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met 2 Laserjet HP4050 Postscript printers die via een NT4 server in netwerk hangen. Printjes uit word kunnen soms een half uur duren voordat ze eruit komen. Het lijkt als de queue eerst vol moet lopen en dan komt alles er in 1 keer uit. Als de spooler gestopt wordt komen ze er ook spontaan uit. Heb inmiddels bij HP en MS support gekeken maar wordt er nog niet echt wijzer van. Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en de laatse drivers heb ik geprobeerd. Denk dat het ergens in de config zit, kan alleen niet vinden waar. Weet iemand misschien een oplossing hiervoor? Ik wordt er een beetje |:(

<edit>
Outlook, Word, Access hebben er ook last van.
<edit>

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
PCL drivers proberen ????

Anders de optie: print spooled jobs first.

Wat voor printerserver is het ?? CPU / mem details.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 22:16 schreef ZeRoC00L het volgende:
PCL drivers proberen ????
PCL Is helaas geen optie, we gebruiken namelijk avantgarde als huisfont. Heb een aantal Xerox Doc Centers die er absoluut geen problemen (meer) mee hebben.
Anders de optie: print spooled jobs first.
Die Optie heb ik al gevonden, lost probleem alleen niet op.
Wat voor printerserver is het ?? CPU / mem details.
Print server is uit het hoofd een Compaq Prolion ML 370 met een spool op aparte partie. Mem is 256mb. NT is voorzien van SP6a. Er worden zo`n 30 printers op deze machine geshared. Hij is dedicated print server.

Bedankt voor de tip in ieder geval

• ZeRoC00L
  • Niet online
Server is idd snel genoeg, heb op het werk een ML350 met wel 50 printers zonder problemen draaien.

Er begint iets te dagen, moet wat in de registry aangepast worden....... ga ff zoeken........

Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Topicstarter
ZeRoC00L jij zou best weleens de oplossing gevonden kunnen hebben, alleen heb ik al SP6a draaien. Ik ga in ieder geval morgen even de registry checken op die settings. Misschien helpt een reïnstall van SP6A je weet maar nooit..

thanx

Cable4me

<edit/>
Het is trouwens een Tokenring netwerk met Lexmark printboxjes
</edit>

• ZeRoC00L
  • Niet online
Jep, maar ook al heb je sp6a al geinstalleerd, toch even de registy controleren, dat werkte bij mij ook.

Volg je bankbiljetten

Pagina: 1