Verwijderd

Topicstarter
dus ik kan aan een nokia 8850 geraken voor 250 euro, deze gsm is nieuw in de doos maar zonder waarborg;

moet ik die kopen of liever wat sparen en een 8310/6510 kopen?

• creative8500
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-01 16:54

creative8500

freedom.

Zonder garantie? Eerst gewoon kijken offie het doet, en dan kopen. Waarom niet?

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 21:44
kan ook een nieuwe krijgen voor €350, dus jij bent goedkoper. Probleem is alleen dat je geen garantie hebt.

no comment

Verwijderd

Topicstarter
wat ik me afvraag is eigenlijk of een 8850 nog 250 euro waard is, want het is toch een zeer verouderd model met dus verouderde specs?

en 350 zou ik er zeker niet voor geven, want voor 400 euro heb je toch een 8310 die veeeeeeeeel nieuwer is?

Verwijderd

Barbara, ik zou hem niet kopen. Het is wel een hele mooie telefoon voor een dame :) maar hij heeft zeer beperkte mogelijkheden voor het geld. Ik zou mijn heil zoeken in een wat nieuwer type. Mischien is de 6510 iets voor je, icm abonnement of abonnements verlenging is die ook wel betaalbaar. Er zit ook radio op! Succes!

• shardphoenix
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 12:05
een 8850 is wel een heel chiek foontje...ik vind hem persoonlijk mooier dan een 8310. stijlvoller enzo. 8850 is de phone voor de heersers :)
en 250 is geen slechte prijs. Ik heb er eentje gekocht voor 320 en die was een dikke maand oud. gewoon nog garantie en al dus met bon. Als je geen garantie meer hebt dan is het natuurlijk altijd een gokje 250 pleuro's is een hoop geld!
Ik vind hem nog wel het geld waard. Tis een foontje dat nog erg gewild is bij veel mensen.

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 09:08 schreef mikevanrooijen het volgende:
Tis een foontje dat nog erg gewild is bij veel mensen.
Ja dat is zeker zo, ik kan het me alleen niet voorstellen persoonlijk. Het is een veel te hoge prijs wat er (in store) voor gevraagd wordt

Verwijderd

8850 is cker een relaxte foon maar je meot hem wel kunnen beheersen want hij is alleen voor heersers.

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 19:56 schreef SAF het volgende:
8850 is cker een relaxte foon maar je meot hem wel kunnen beheersen want hij is alleen voor heersers.
of je post ff wat nuttigs :?

Maar ik zou het niet doen. Voor dat geld kun je veel mooiere dingen kopen imho :)

Nederlandse prijzen, weet niet hoe het in belgie is
Sony J70 - € 209
Ericsson T65 - € 239
Alcatel 511 - € 259

etc etc :)

Dit zijn de nieuwprijzen. Tweedehands dus waarschijnlijk nog iets goedkoper, en ook andere toestellen kunnen tweedehands veel goedkoper uitvallen :)

Succes verder!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sparen voor een 6510 !!!
Ik heb er ook 1 prachtig ding :)
Pagina: 1