Alleerst een tip die ik je wil geven (is overigens al eens voorbij gekomen ), als je de tekst die je wilt quoten tussen
Bedankt voor de tip. Ik zie het onder bij de symbolen niet staan, dus vandaar die rare quoots van mij.
Pas maar op dat wij de GoT knokploeg niet meenemen
Hoe bang word ik nu? Inderdaad... NIET

Kex werkt ook niet in de IT-sector. Ik heb er slechts een sterke affiniteit mee en de dingen die jij opnoemt doe ik in mijn (spaarzame) vrije tijd.
Hmmm... ik ga er dus ten onrechte vanuit dat iedereen hier minstens in de IT sector werkt of er voor leert. Ideaal, ik kan me dus nog gewoon vertonen hier.

Dat was het zeker, het is de manier waarop je ook eens een gezicht bij de (bekende) namen kunt plaatsen
Toch is het wel gevaarlijk. Want hoe ga je verder als het niet klikt? Ik heb dus bijvoorbeeld een aantal ICQ-ers "live" gezien. Mensen dus met wie ik al jaren gechat had. Dit liep gelukkig goed af en we zien elkaar ook regelmatig, maar voor hetzelfde geld denk je "Heb ik met zo'n klojo een paar jaar lopen chatten?"
Dat wil ik nog niet zo hardop beweren, je hebt in ieder geval een discussie aangezwengeld die ons wel weer laat nadenken over het modden
Heb ik dat doel in ieder geval al bereikt. En nogmaals, ik wilde niet lullig naar jullie toe doen. Je kan het met me eens zijn of niet (jullie niet dus), maar dat maakt niet uit.
En afgezien daarvan, voor de gezelligheid mag je ook wel langskomen hoor
Bedankt.
Om nog even op Tweakers terug te komen. Het valt mij steeds op dat de interessantste reacties op algemeen computernieuws en softwaregebied te lezen zijn. Blijkbaar zijn dat onderwerpen die zeer tot de verbeelding spreken. Misschien is het een idee om tussen de Headlines wat meer aandacht aan die onderwerpen te besteden. Dus niet ten koste van Hardware maar gewoon extra erbij. Ik zou dat zelf wel leuk vinden.