Ik heb een tijdje geleden een oude pc ergens vandaan gehaald om als router te gebruiken, maar nu ondekte ik pas dat er achter op de bijbehorende monitor (een adi microscan) een rj-45 aansluiting zit (netjes achter een klepje verborgen). als ik deze aansluiting verbind met de netwerkkaart van mijn pc, komt er niets op het beeld, maar hoor ik om de 3 sec. een klik geluid uit m'n scherm. iemand enig id waar dit voor is?
Jah DoH, sluit daar geen netwerk op aan ! gaat je netwerkkaart stuk vanOp woensdag 01 mei 2002 21:14 schreef Thomas-Anderson het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een oude pc ergens vandaan gehaald om als router te gebruiken, maar nu ondekte ik pas dat er achter op de bijbehorende monitor (een adi microscan) een rj-45 aansluiting zit (netjes achter een klepje verborgen). als ik deze aansluiting verbind met de netwerkkaart van mijn pc, komt er niets op het beeld, maar hoor ik om de 3 sec. een klik geluid uit m'n scherm. iemand enig id waar dit voor is?
Is voor terminal
Ik heb iets gevonden over "VGA and Audio over UTP"
Zie hier: http://www.hallresearch.com/brochures/splitters/cat5_splitter.htm
Ik heb er iig nog nooit van gehoord, een monitor met UTP. Wat is trouwens het type-nummer van die monitor?
edit: hhmmm, ik denk dat FerryHeibrink gelijk heeft
Zie hier: http://www.hallresearch.com/brochures/splitters/cat5_splitter.htm
Ik heb er iig nog nooit van gehoord, een monitor met UTP. Wat is trouwens het type-nummer van die monitor?
edit: hhmmm, ik denk dat FerryHeibrink gelijk heeft
They made me do it.
M'n netwerkkaart doet het iig nog, maarre ik zag bij network/properties/install/protocol/network monitor driver staan, maar dat is zeker ergens anders voor, hij doet het namelijk nog steeds niet!
Verwijderd
dat is voor de reparatie service deze kunnen hierbij vanaales inlezen en instellen aan de monitor
Is voor het afregelen van de monitor. Met een speciale converter kun je de monitor aansluiten op de seriële poort van een pc en dan met een bijbehorend programma de instellingen van de monitor aanpassen.
[edit]
computerboer22, doe dat eens niet...
[edit]
computerboer22, doe dat eens niet...
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Pagina: 1