Toon posts:

Mijn theorie over het heelal

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik loop al zo'n tijdje rond met ideën en vooral deze vond ik wel leuk om aan jullie voor te leggen. Wat nou als er elke keer dat de mens in dit universum weer een stapje vooruit komt er wat meer detail komt in het universum? Dus de mens vindt bijvoorbeeld steeds kleinere deeltjes. (denk aan protonen ect)

Zo krijg je dan een oneindige grote hoeveelheid informatie die de mens kan onderzoeken. Zodra de mens er aan toe is om DNA op te bouwen zal er dan weer een nieuw probleem opduiken om overwonnen te worden.

Dit vind je ook terug in het dagelijks leven. (Bij mij tenminste :9) .

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
vooruit komt er wat meer detail komt in het universum?
Het universum is zoals ze is en moet door steeds fijnere meettechnieken met steeds gedetailleerdere theorie verklaard worden. Jij draait het een beetje om door te stellen dat het universum daadwerkelijk complexer wordt naarmate we nauwkeuriger afwijkingen in de bestaande theorie kunnen meten.

Weinig zinvol...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 21:20 schreef Mr_Atheist het volgende:

[..]

Het universum is zoals ze is en moet door steeds fijnere meettechnieken met steeds gedetailleerdere theorie verklaard worden. Jij draait het een beetje om door te stellen dat het universum daadwerkelijk complexer wordt naarmate we nauwkeuriger afwijkingen in de bestaande theorie kunnen meten.

Weinig zinvol...
Toch zijn er genoeg natuurkundigen die vinden dat nieuwe ontdekkingen de zaak alleeen maar onbegrijpelijker gemaakt hebben. Je ziet dat de natuurkunde vroeger een harde wetenschap nu zich steeds meer op het terrein van de filosofie beweegt om verklaringen te zoeken

• Rollerjooster
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Dat zijn dan natuurkundigen die zich buiten hun vakgebied bewegen, en daar zijn ze niet te vertrouwen :)
Mr_Atheist heeft het al prima verwoord; complete nonsens als je stelt dat iets verandert als je er iets nieuws over ontdekt. Kom op zeg.

Forza Mucca!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:22

almightyarjen

When does the hurting stop?

Pff, ik word zo nu en dan wel moe hoor... Altijd weer die discussies over het heelal... Het is wel interessant, maar het draait altijd weer op hetzelfde uit; iedereen houdt zijn eigen mening.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Zowel de startpost als de posts voldoen hier niet echt aan het niveau zoals wij graag zien in W&L. Lees de policy is om te weten wat er van je verwacht wordt als je hier post en/of een topic start.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.