Uit de FAQ:
De LCD FAQ
Ik heb een LCD uit een oude GSM/Rekenmachine/Palm gehaald. Hoe sluit ik die aan?
Die kun je niet aansluiten. De controller (als die er al op zit) van die dingen is industrieel gemaakt en afgestemd op het doel. Het is custom-built. Je kunt die gewoon niet aansluiten.
En die van mijn Gameboy/Gamegear dan?
Nee, voorlopig niet. Van de gameboy zijn er schema's bekend, maar totdat iemand er een stukje software voor schrijft gaat dit niet werken. Leert dus allen een taal en ga schrijven!
20*350ZO45°
Gamagear LCD zijn nog niet te gebruiken, er zijn geen specs bekend van deze schermpjes, en van de controllers.
Daarnaast bestaat er nog geen software.
Zie ook het grote LCD topic met betrekking tot LCD-schermen die gesloopt zijn uit diverse andere apparaten!
Daarnaast bestaat er nog geen software.
Zie ook het grote LCD topic met betrekking tot LCD-schermen die gesloopt zijn uit diverse andere apparaten!
jammer, maar je weet dus 100 procent zeker dat het NIET kan?
Verwijderd
Als je zelf echt een jaar of 2 tijd hebt en veel kennis van electronica kan het misschien welOp woensdag 01 mei 2002 20:51 schreef DjStefan het volgende:
jammer, maar je weet dus 100 procent zeker dat het NIET kan?
ff serieus het is niet te gebruiken, want er is idd geen info beschikbaar over die dingen
okay, thnx
ik zal ff een mailtje naar sega sturen over wat info over de lcd aangezien ze die gamegear toch nie meer verkopen.
ik laat nog wel wat horen.
ik zal ff een mailtje naar sega sturen over wat info over de lcd aangezien ze die gamegear toch nie meer verkopen.
Denk eigenlijk wel voor 100% dat je géén reactie van Sega gaat krijgen. Ik denk dat je via Google meer info krijg dan van Sega zelf.Op woensdag 01 mei 2002 21:11 schreef DjStefan het volgende:
okay, thnx
20*350ZO45°
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()