Ik wil zelf een waterblok ga maken, maar omdat koper zo moeilijk te krijgen is (of te duur is) denk ik steeds meer aan een DD. Maar weten jullie of de Maze 2-2 en de Maze 3 al vergeleken zijn? Want de Maze 3 is een stuk goedkoper, en daardoor denk ik dat ie minder zal koelen dan de 2-2, en ik wil natuurlijk wel de beste. Zo ben ik dan ook wel weer.
Verwijderd
Wellicht is die maze3 wel goedkoper te produceren maargoed ik weet het niet. het design is best aardig en waterblokken van dangerden liggen vrij dicht tegen elkaar.
Die dangerden video card koeler presteerd bijna even goed als de maze2-2. Heb verder nog nergens bencmarks gezien maar de maze2-2 is in iedergeval onverwoestbaar met prima perfomance en uitstekende capaciteit. (tweakers.net review met 2x172Watt peltier)
Die dangerden video card koeler presteerd bijna even goed als de maze2-2. Heb verder nog nergens bencmarks gezien maar de maze2-2 is in iedergeval onverwoestbaar met prima perfomance en uitstekende capaciteit. (tweakers.net review met 2x172Watt peltier)