Toon posts:

20gig Maxtor = Lawaai

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een probleem met een nieuwe maxtor 20gig ata 133.

Hij kraakt ontzettend, net als die oude disks. Het gekke is, als ik hem vast houd in me hand dan hoor je niks.

Hij trilt dus tegen de kast aan, hoe kan ik dit oplossen? Hem er los in leggen helpt niet, en hem er strak in schroeven ook niet.

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

kleine rubber ringetjes om de schroefjes heen doen en dan vast schroeven ??

te koop bij de betere DHZ zaak (heb ik ze tenminste vandaan)
ze zitten alleen nog niet in mijn PC. was niet meer nodig nl. :P

Van klussen krijg je grijze haren

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Toevallig had ik hetzelfde probleem. Mijn oplossing: op de bodem van de kast leggen met een matje eronder (al mijn fans loopen op 5 volt en mijn computer maakt nu zeer weinig geluid). Overigens via de search kan je andere tips tegenkomen over HD's en geluid.

Verwijderd

ja hij kan gewoon een stukje fietsband tussen de hd en de kast bevestigen maar denk er wel aan dat hij dan actieve koeling nodig heeft :7

Verwijderd

Staat je kast zelf wel stabiel ? als de ondergrond wankel is krijg je nl. ook vaak van dat soort problemen, maar dan meestal met de cd-rom/dvd speler.

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 15:15

if broken it is, fix it you should

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 23:10 schreef elgringo het volgende:
http://www.silentpc.nl/prod04.htm

Werkt prima....
is zoiets niet verschrikkelijk duur :? je kan ook gewoon een oude CDrom speler pakken en deze modden :) Ik zal eens een voorbeeldje maken :)

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-04 15:15
Op woensdag 01 mei 2002 23:13 schreef Multisync het volgende:

[..]

is zoiets niet verschrikkelijk duur :? je kan ook gewoon een oude CDrom speler pakken en deze modden :) Ik zal eens een voorbeeldje maken :)
kost wat, heb je ook wat....

maar idd wees creatief met elastieken en rubbers

if broken it is, fix it you should

Pagina: 1