Voodoo 3000 dood?

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik heb eergisteren mijn drie pc's onderhanden gehad, heb met een comprossor (slim dingetje hoor blaast voor geen meter) alle stof er uitgeblazen...
@ van mijn pc's doe het gewoon weer minder lawaai door al dat stof, alleen mijn derde pc doet vreemd!

Wanneer ik de comp aanzet dan hoor ik 1 lang piepje gevolgt door 3 kortje piepjes, ik weet dat het dan met de grafische kaart te maken heeft, dus ik alles kaart eruit en er weeer in.
Maar nu krijg ik nog die verdomde piepjes, ik heb er ondertussen al een andere PCI Voodoo Rush kaart in gehad en toen deed ie het perfect.

Wat kan ik nu doen om te checken of die kaart echt dood is?

Ik heb trouwen ook nog het probleem dat hij geen c schijf vind alleen maar een d schijf onder DOS (de schijven zijn allebei leeg)
Wat kan ik hieraan doen?

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op woensdag 01 mei 2002 20:06 schreef Binnetie het volgende:
Ik heb eergisteren mijn drie pc's onderhanden gehad, heb met een comprossor (slim dingetje hoor blaast voor geen meter) alle stof er uitgeblazen...
@ van mijn pc's doe het gewoon weer minder lawaai door al dat stof, alleen mijn derde pc doet vreemd!

Wanneer ik de comp aanzet dan hoor ik 1 lang piepje gevolgt door 3 kortje piepjes, ik weet dat het dan met de grafische kaart te maken heeft, dus ik alles kaart eruit en er weeer in.
Maar nu krijg ik nog die verdomde piepjes, ik heb er ondertussen al een andere PCI Voodoo Rush kaart in gehad en toen deed ie het perfect.

Ik heb trouwen ook nog het probleem dat hij geen c schijf vind alleen maar een d schijf onder DOS (de schijven zijn allebei leeg)
Wat kan ik hieraan doen?
In andere pc('s) hangen en testen, kijk of er geen vreemde dingen op de kaart zitten, zoals schroeiplekjes oid, de kaart (als het een AGP is zeker) GOED aandrukken in z'n slot en natuurlijk de stekker er goed aan (heb ik ook eens gehad :? )

Wat kan ik hieraan doen?
Bevat de HD wel partities. Zo ja, DOS kent alleen FAT(32), dus zijn het NTFS partities dan is het makkelijk :)
Probeer het programma partition magic 6 eens. Misschien zegt die wat over jouw schijf en partities.

Als je Voodoo3 3000 wel overleden is: veel sterkte

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Ik heb dit ook gehad met mijn kaart. Het ligt aan dat de kaart er niet goed inzit. Ik heb hem eens goed aangedrukt. En toen deed ie het weer.