nadat ik een tijdje films op mn comp kijk dan wordt mn scherm opeens helemaal zwart maar het geluid gaat door. daarna boot ie opnieuw en dan zegt winxp dathet aan mn driver ligt. en dat gebeurd alleen als ik een paar uur films kijk met windows media player in windows xp prof.
specs. diamond viper 770 (tnt2) zonder actieve cooling.
pIII 500, mobo asus p3b-f.
oja en nog iets ik had mn comp overgeklokt naar 600 door fsb 120/41(= volgens mij de pci bus speed) al een half jaar. misschien dat mn vid. kaart het daarom niet zo goed doet? nu heb ik hem weer terug geklokt maar hij boot nog steeds vanzelf.
ik heb de laatste detonator op de site van nvidia geprobeerd, de 28.32 maar dat helpt ook niet. daarvoor had ik de 23.11
specs. diamond viper 770 (tnt2) zonder actieve cooling.
pIII 500, mobo asus p3b-f.
oja en nog iets ik had mn comp overgeklokt naar 600 door fsb 120/41(= volgens mij de pci bus speed) al een half jaar. misschien dat mn vid. kaart het daarom niet zo goed doet? nu heb ik hem weer terug geklokt maar hij boot nog steeds vanzelf.
ik heb de laatste detonator op de site van nvidia geprobeerd, de 28.32 maar dat helpt ook niet. daarvoor had ik de 23.11