Ik heb de volgende php-source:
Als het formulier invul en het dan dit php script run, krijg ik de volgende error:
Parse error: parse error in /home/virtual/site2/fst/var/www/html/php_test/voorbeeld1_go.php on line 32
Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat? ik zie serieus de fout niet.
PHP:
1
| <?<HTML><HEAD> <TITLE></TITLE></HEAD><BODY>...<P><TABLE bgcolor="silver"> <TR><TD><b>E-mail:</b><BR><PRE><? $body=" "; $body.="Naam: "; if ($naam!=" "): $body.=$naam; else: $body.="geen gegevens "; endif; $body.="\n"; $body.="E-mail: "; if ($email!=" "): $body.=$email; else: $body.="geen gegevens "; endif; $body.="\n;" $body.="Opmerkingen:"; if ($opmerkingen!=" "): $body.=$opmerkingen; else: $body.="geen gegevens "; endif; $body.="\n" $body.="Auto: " if ($auto!=" "): $body.=$auto; else: $body.="geen gevens "; endif; $body.="Staat: $staat\n" $body.="Voorwaarden: "; if ($betaling in contanten!=" ") $body.="Betaling in contanten"; else $body.="niet in contanten"; endif; $body.=" "; if (af te halen!=" "): $body.="Af te halen"; else: $body.="niet af te halen"; endif; $body.="\n"; echo $body; ?></PRE></TD> </TR></TABLE><P> Verstuur nu deze e-mail aan <? echo $ontvanger; ?>...</P><? mail ($ontvanger,"Aangeboden auto",$body); ?> E-mail verstuurd! <BR></BODY></HTML>?> |
Als het formulier invul en het dan dit php script run, krijg ik de volgende error:
Parse error: parse error in /home/virtual/site2/fst/var/www/html/php_test/voorbeeld1_go.php on line 32
Kan iemand mij vertellen wat er fout gaat? ik zie serieus de fout niet.