MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
wie weet dir url nog?
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
algemeen bekend.
loading...
Dat nieuws zou inslaan als een bom, en je zou het overal tegenkomen. Maar helaas ...
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Verwijderd
De P3 is gelocked door een kleine beschadiging aan te brengen in de core van de CPU zelf, forget it gewoon not done.
..Je moest de case openhalen en het één en ander wegslopen..Kom wie help effe..
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Verwijderd
je zal 'de core openslopen' bedoelen.
want buiten de core zijn er geen aanpassingen te doen die betrekking hebben op de snelheid/multiplier
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

)Suc6 ermee!
Verwijderd
ik weet alleen niet de site meer...
succes
Verwijderd
/me heeft de oplossing ! =))
Hier komt ie dan:
Je pakt een hamer en 600 piek, je gaat naar de winkel slaat je p3 kapot, (met de hamer) en zecht hier heb je 400 piek voor een abit bordjuh en gooi er voor 200 piek maar een duron op =D
Ik heb zelf ook een p2 dus ik moet nie zeuren he ? Maarjah je moet toch wat om 23:50...
Doe dat ja.... CU @ St. Juttemis...Hhhhmmm, ja en bedankt he ..ik zoek wel effe verder en laat het wel effe zien als ik hem gevonden heb
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
koop gewoon een Duron of een Thunderbird.. die kan je aanpassen.. een P2/P3/Celeron dus NIET
Have a wheelie good weekend!
Ben hem helaas kwijt, maar ik zal Maandag effe in mijn favo's zoeken.
Dan kunnen jullie allemaal gratis kaarten aanvragen voor de HCC
And The Only One
Verwijderd
Zou onzin zijn dat je een processor niet meer kan unlocken, hij moet ergens zn multiplier vandaan halen, en dat is echt niet zn intuitie ofzo
Het project had overigens betrekking op een Pentium 2 en niet 3
Er blijken namelijk een aantal onderklokte Slot 1 pentium 2's in omloop te zijn
de betreffende cpu's zijn allemaal voorzien van een extra chippie dat in de case van de pentium 2 zit, van buiten zie je em niet kraak m open en je ziet m wel.
Dat dit chippie dit veroorzaakte hebben ze getest door een andere p2 ook te demonteren en vervolgens met dit chippie uit te rusten.
De cpu liep vervolgens op de snelheid van de eerste,
site bestaat dus wel,
alleen het unloacken niet,
deze waren ondergeklokt
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
een verhaal hier over.
(het kan niet met een normale p3, er zijn wel p2 {233/300} van voor aug 99 geweest die beperkt unluckt waren.
Zie voor de p2 300 www.bxboards.com ergens in het bios verhaal.
Ik zelf heb hier een p2 233 die een multiplayer van max 5.5 aan kan standaard.
Hier heb ik later de pen b21 en a14 truck op gedaan om het moederboard m ook als een 100/133 mhz fsb cpu te kunnen laten herkennen.
(Heel handig om geheugen op een hoge fsb snelheid te testen)
Verwijderd
Ja ja, beperkt unlucked??Op maandag 20 november 2000 19:17 schreef Sik het volgende:
.... beperkt unluckt waren. .....
unlocked zal je bedoelen en waarschijlnlijk ook gelocked...
dus: beperkt gelocked
Maar het is een fabeltje en zeker bij de p3 processoren, ze worden geloc=ked door het het doorbranden van bepaalde cirquitjes.. een niet terugdraaibaar proces...
Nee IDD .. een celeron is NIET overclockbaarOp maandag 20 november 2000 00:14 schreef FragDaddy het volgende:
koop gewoon een Duron of een Thunderbird.. die kan je aanpassen.. een P2/P3/Celeron dus NIET
| system specs |