Toon posts:

zwart of zilvere 19" CRT monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een zwart, zilver of zwart/ zilvere monitor. Prijsklasse ligt rond de 550 euro maar goedkoper mag natuurlijk ook ;)

Ik heb de search, pricewatch al gebruikt maar ik kom er niet uit!

Bedankt

Owj en als jullie is weten geef meteen dan even de ervaringen met dit beeldscherm erbij want ik wil een zo'n goed mogelijk beeld

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:59
Sony heeft dacht ik zon model...

Verwijderd

DELL heeft zwarte monitoren (hebben wij op school een hele lading 17" van)

Verwijderd

Sony en Dell hebben zwarte monitoren. Iiyama heeft sinds kort ook zilverkleurige CRT monitoren. Ik zou zeggen kijk even op Iiyama of Dell

Verwijderd

Compaq heeft ze ook.

Verwijderd

Kan je niet goedkoper een normale kopen en hem dan overspuiten?

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
Op woensdag 01 mei 2002 18:43 schreef wod22 het volgende:
Compaq heeft ze ook.
19" - Compaq P920 (pricewatch Compaq P920 19" € 426,- )

Afbeeldingslocatie: http://athome.compaq.com/images/244375-001.gif

we hebben ze hier ook @work very :9~ :9~

Verwijderd

NEC heeft ze ook, en dan heb je ook meteen een goede monitor. Moet ergens rond de €550 schommelen.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

http://www.samsung.nl/cgi-bin/samsung/0/Producten/detailpagina?id=15T5u3-2nc-0

ook wel geil vind ik zelf voor deze prijs: € 304 !

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de topicstarter:

Uhm zijn die compaq een beetje goed? Want ik zat te kijken bij dell maar die liggen rond de 600 euro? En overspuiten wil ik niet want dat is weer te veel gezeik enz...

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb een zwarte 19" van Dell. Was 296 euro tijdens Superuurtje >:) bij Correct. Prima ding.

/edit:
Het is de Dell M991.
http://accessories.us.dell.com/sna/productdetail.asp?customer_id=19&sku=320-1329

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 11:34 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik ben de topicstarter:

Uhm zijn die compaq een beetje goed? Want ik zat te kijken bij dell maar die liggen rond de 600 euro? En overspuiten wil ik niet want dat is weer te veel gezeik enz...
Wij verkopen veel Compaq en gebruiken ze zelf ook. Ik zelf ben er wel tevreden over en ook mijn klanten hoor ik niet klagen. Al krijg ik niet veel mensen te zien die gelijk beginnen te kwijlen zoals richardkraal ;)

Verwijderd

Topicstarter
Uhm welke winkel is da of kijk ik nu weer met me neus?

Verwijderd

Topicstarter
Maar nu heb jer nog steeds nie bijgezet welke winkel precies! Slimmerd!

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 21:05 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Maar nu heb jer nog steeds nie bijgezet welke winkel precies! Slimmerd!
Wat bedoel je met "welke winkel" ? Die prijs die richardkraal noemt is van Alternate(maar dat zag je dus blijkbaar zelf ook.)

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 10:29 schreef richardkraal het volgende:

[..]

19" - Compaq P920 (pricewatch Compaq P920 19" € 426,- )

[afbeelding]

we hebben ze hier ook @work very :9~ :9~
Die 426 euro klopt niet , ik heb ze gebeld voor ik er een ging kopen maar bij raf hebben ze hem wel in de aanbieding voor 599 euro.
Voorkant is zilver en de achterkant is zwart. top monitor ik heb hem op 1280/960 op 100 hrz ,maar kan bij mij tot 2048/1536. aanrader!!!

Verwijderd

Die bij alternate is de S920 en niet de P920.

Verwijderd

Topicstarter
Nah dat ligt net buiten me budget!, ik zit nu te kijken voor een Dell Ultrascan P992 (midnight grey) Als iemand misschien weet waar ik die kan kopen (behalve bij dell.nl)

:?

Verwijderd

het is maar 50 euro meer dan je budget hoor, misschien ff doorsparen?

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op donderdag 02 mei 2002 21:37 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nah dat ligt net buiten me budget!, ik zit nu te kijken voor een Dell Ultrascan P992 (midnight grey) Als iemand misschien weet waar ik die kan kopen (behalve bij dell.nl)

:?
Medaimarkt :?

Verwijderd

http://www.pcvergelijk.com/p327.html De S920 voor € 418,--
past mooi in je budget.

Verwijderd

Topicstarter
Ik hbe al een mailtje naar mediamarkt gestuurd, als die lui nou is een duidelijke website maken!

En m'n budget is 550 bte inclusief (handig hoor als je er dan de btw nog af kan trekken met eenbedrijfje)

Verwijderd

Op donderdag 02 mei 2002 21:44 schreef wod22 het volgende:
http://www.pcvergelijk.com/p327.html De S920 voor € 418,--
past mooi in je budget.
op die site staat trouwens dat het een 19 inch is, maar t is een 18 inch (http://www.compaq.nl/products/monitoren/zakelijk/s920.html). Dat je het ff weet. Refreshrate is overigens wel goed, 75 hertz op 1600*1200

[EDIT:]
ooops, iets te laat :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm op de saait van compaq staat er 0.22 en op pcvergelijk 0.26?...0.22 lijkt me stukkie beter..

Als die Dell niet lukt ga ik zker voor de S920 :)

Verwijderd

bij raf hebben ze een compaq 19 inch in de aanbieding, het is wel een witte maar voor 300 euro. ik was er gisteren en misschien is dit wat voor je.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik moet echt een witte hebbe, anders dan ging ik wel ee Liyama halen...

Iemand anders nog tips, of iemand die weet hoeveel die ene dell kost bij mediamarkt?

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op vrijdag 03 mei 2002 11:33 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Nee ik moet echt een witte hebbe, anders dan ging ik wel ee Liyama halen...

Iemand anders nog tips, of iemand die weet hoeveel die ene dell kost bij mediamarkt?
Een zwarte dus ;)

Tis btw Iiyama, ik heb me er zelf ook vaak in vergist hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die in de beurt woont, of werkt bij de mediamarkt die ff voor me zou kunnen kieken? Want ik woon namelijk in Zeeland dus..En die mediamarkt z'n mail werkt niet goed

Verwijderd

ik ben ook wel geinteresseerd, maar komprak en slet? zijn er geen andere merken die voor een leuke prijs zo'n monitor aanbieden?

Verwijderd

Topicstarter
zoals je kan lezen dus niet :(

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

LG heeft zilvere en zwarte (ook blauwe dacht ik) monitoren, en deze zijn prijs/kwaliteit toch nog niet zo slecht.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al op sites van vele webwinkels geweest maar ik heb nergens zilvere lg's gezien?..

Verwijderd

IBM heeft toch ook zwarte monitoren? Geen idee van de prijs tho...

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
anders verf je hem toch gewoon zwart :?

we blijven wel tweakers he ;)

• BlubberZwijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 15:51
Hmmm ik moet ook nog een nieuwe monitor raden jullie die zwarte compaq aan of de Iiyama MA901U Visionmaster Pro 452 19"... ik zit nog te twijfelen.

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Op zaterdag 04 mei 2002 12:23 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik ben al op sites van vele webwinkels geweest maar ik heb nergens zilvere lg's gezien?..
In een computerwinkel waar ik vroeger werkte hadden we er zo eentje staan, was bestwel mooi..

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Op maandag 06 mei 2002 23:28 schreef -FoX- het volgende:

[..]

In een computerwinkel waar ik vroeger werkte hadden we er zo eentje staan, was bestwel mooi..
De 78FT was toch zilver met blauw of heb ik dat nou gruwelijk mis?

Verwijderd

Topicstarter
Tja dat zal best maar ik ben op zoek naar een 19", en die jij bedoelt is dacht ik 17 "

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik ben een tijdje geleden ook al op zoek geweest naar een zwart beeldscherm, maar het aanbod is erg gering. Dell, IBM en Compaq maken ze, maar die schermen zijn lang niet overal te krijgen. Ik vind het wel stom, want er is een behoorlijk grote vraag naar monitoren in een hipper kleurtje dan beige. Zeker nu er ook veel zwarte kasten/toetsenborden te koop zijn. Als je een lcd koopt is er keuze zat, maar wanneer het om een crt gaat, waarbij de kleur misschien nog wel belangrijker is omdat de omvang van de kast veel groter is, is het alleen maar wit/beige dat de klok slaat. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Welke heb jij dan uiteindelijk gekozen, waar gehaald, en ben jer tevreden mee of vallen de prestaties tegen? :?

• KrL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 12:36

KrL

Doe maar duurzaam..

Ik heb ook de Compaq P920 en t is een toppertje !!
Zou even niet naar die 50 pleuro kijken maar gewoon naar t scherm en de specs, monitor doe je tenslotte jaren mee en je moet r elke dag tegenaan kijken..

Verwijderd

Eizo heeft ze ook, evenals Hitachi

Verwijderd

Topicstarter
Hitaci?..hmm nog niet ergens gezien en die eizo heb ik nog nergens in het zwart geconden :?
Pagina: 1