Wil Console kopen, maar welke...?

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik word helemaal gek..!!

Al die spelcomputers, ik weet niet meer welke ik moet kopen en met welke ik het beste uit ben. Was vandaag naar de makro geweest en was bijna tot een aankoop gegaan, maar kon niet kiezen tussen de ps2 of de Xbox..?

Welke is nu de beste tussen deze twee, en welke kan ik het beste kopen.... :?

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Verwijderd

Ik heb ze beiden, ze zijn beiden goed en mooi, alleen de XboX heeft iets betere graphics. De PS2 daarentegen heeft naar mijn mening veel meer (en betere spellen). De XboX controller ziet er nogal log uit maar ligt echt super relaxed in de hand!!
Ik zou zeggen probeer ze beiden en beslis gewoon welke je beter vind!

Verwijderd

Xbox, omdat IK vind dat daarvoor de beste spellen uitkomen met de mooiste gfx. Ook de dvd is handig(na aankoop van afstandbediening van 50 euro :( )
En wat ook leuk is, dat er al een ethernetkaart inzit, dus aansluiten op je PC netwerk en lekker via internet HALO spelen :)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

als je op mooie graphics geilt moet je de Xbox kopen
als je veel keuze wil uit vel stoer games wil moet je voor de ps2 gaan
als je voor de Fun gaat moet je zeker de CUBE kopen
deze is nog het goedkoopst ook

This space is occupied

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
Ja dat is eigenlijk de beste keuze, ze gewoon allebei testen maar het grote probleem is dat ik maar voor een console het geld heb.

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Verwijderd

Huur ze eerst eens bij de lokale videotheek ofzo :)

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
PS2, enorm veel (goede) spellen, iets wat de xbox (nu) nog niet heeft :P

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Dit soort topics komen nog al vaak langs ==> [search=XboX PS2], daar zitten wel een paar tussen...

(mischien wel handig om te zeggen waarom juist die console beter is anders wordt het weer zo flamerig ;))

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 18:36 schreef White Dust het volgende:

(mischien wel handig om te zeggen waarom juist die console beter is anders wordt het weer zo flamerig ;))
Doen we toch :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Op woensdag 01 mei 2002 18:39 schreef Alfa_V6_Man het volgende:

[..]

Doen we toch :)
tja, dat replyen gaat verschrikkelijk snel, denk je eerst dat je eerste of tweede reply hebt... :+

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 18:41 schreef White Dust het volgende:

[..]

tja, dat replyen gaat verschrikkelijk snel, denk je eerst dat je eerste of tweede reply hebt... :+
We gaan gewoon proberen hem aan een goede oplossing te helpen :)

Verwijderd

De Games zijn het belangrijkste want daar koop je immers een console voor. Zonder de games is de console een flop. Alle andere dingen zijn gewoon overbodige luxe.
Welke is nu de beste tussen deze twee, en welke kan ik het beste kopen....
Tja, dat hangt helemaal van jezelf af. Welke games vind jij leuk?

De Xbox is nieuwer dus ook krachtiger en mooier (graphics) maar heeft niet echt goede games. De PS2 heeft op dit moment de beste games maar is 1 jaar ouder.

Eigenlijk maakt het niet uit welke console je koopt, ze zijn alle drie goed en krijgen allemaal top games. De vraag is alleen, vind jij die spellen leuk?

Persoonlijk zou ik de PS2 nemen.

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 18:51 schreef ds het volgende:
De Games zijn het belangrijkste want daar koop je immers een console voor. Zonder de games is de console een flop. Alle andere dingen zijn gewoon overbodige luxe.
[..]
Jep, dat ben ik helemaal met je eens, maar je kunt ook alvast een beetje vooruit kijken en er op letten welke games op welke console komen.
Ik heb gelezen dat de Xbox vooral veel exclusieve spellen krijgt, iets wat natuurlijk leuk is.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:17
Kom op mensen, verzin eens wat origineels, er zijn al zo veel topics hierover geweest. Gebruik idd even de search zoals White Dust al zegt.

En je moet toch echt zelf bepalen welke console je koopt hoor.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.