Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
Ik zou zeggen probeer ze beiden en beslis gewoon welke je beter vind!
Verwijderd
En wat ook leuk is, dat er al een ethernetkaart inzit, dus aansluiten op je PC netwerk en lekker via internet HALO spelen
als je veel keuze wil uit vel stoer games wil moet je voor de ps2 gaan
als je voor de Fun gaat moet je zeker de CUBE kopen
deze is nog het goedkoopst ook
This space is occupied
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
(mischien wel handig om te zeggen waarom juist die console beter is anders wordt het weer zo flamerig
Verwijderd
Doen we tochOp woensdag 01 mei 2002 18:36 schreef White Dust het volgende:
(mischien wel handig om te zeggen waarom juist die console beter is anders wordt het weer zo flamerig)
tja, dat replyen gaat verschrikkelijk snel, denk je eerst dat je eerste of tweede reply hebt...Op woensdag 01 mei 2002 18:39 schreef Alfa_V6_Man het volgende:
[..]
Doen we toch
Verwijderd
We gaan gewoon proberen hem aan een goede oplossing te helpenOp woensdag 01 mei 2002 18:41 schreef White Dust het volgende:
[..]
tja, dat replyen gaat verschrikkelijk snel, denk je eerst dat je eerste of tweede reply hebt...
Verwijderd
Tja, dat hangt helemaal van jezelf af. Welke games vind jij leuk?Welke is nu de beste tussen deze twee, en welke kan ik het beste kopen....
De Xbox is nieuwer dus ook krachtiger en mooier (graphics) maar heeft niet echt goede games. De PS2 heeft op dit moment de beste games maar is 1 jaar ouder.
Eigenlijk maakt het niet uit welke console je koopt, ze zijn alle drie goed en krijgen allemaal top games. De vraag is alleen, vind jij die spellen leuk?
Persoonlijk zou ik de PS2 nemen.
Verwijderd
Jep, dat ben ik helemaal met je eens, maar je kunt ook alvast een beetje vooruit kijken en er op letten welke games op welke console komen.Op woensdag 01 mei 2002 18:51 schreef ds het volgende:
De Games zijn het belangrijkste want daar koop je immers een console voor. Zonder de games is de console een flop. Alle andere dingen zijn gewoon overbodige luxe.
[..]
Ik heb gelezen dat de Xbox vooral veel exclusieve spellen krijgt, iets wat natuurlijk leuk is.
En je moet toch echt zelf bepalen welke console je koopt hoor.
There is no magic.
Dit topic is gesloten.
![]()