Toon posts:

[WIN98] vaage Refreshrate prob

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
Mn systeem liep de laatste tijd wat slomer dus besloot ik vanmiddag om een formatje te doen. Heb alles op de juiste manier geinstaleert MAAR men refreshrate blijft @ 60 hz steken. Ik heb al geprobeert om met powerstrip/hztool te refreshrate naar 85 te uppen maar dat lukt niet (hij reset telkens in een paar seconden)

pls help want dit is echt wel zeeeer irri

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

welk OS :? win98(let weer lekker op |:( )
welke videokaart :?
monitor drivers geinstalleerd :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Geforce 2 Ti

Heb ondertussen al andere drivers geprobeert voor Video Kaart en mn monitor opnieuw geinstaleert (relisys brand), maar tevergeefs...

Vroeger kon ik normaal kiezen @ adapter welke refreshrate ik wou hebben... dit is opeens verdwenen :(

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:21

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

je bent niet de enige, ik zit ook naar 60hz te kijken nadat ik detonator 28.32 heb geinstalleerd voor m'n gf2mx. Misschien kun je eens zoeken naar een officiele driver voor je monitor, bij mij werkt het niet, maar wie weet, werken die progjes dan wel.

Het vreemde bij mij is dat ie wel 85hz aangeeft, maar in de osd staat gewoon 60hzen dat zie je zo ook :(

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Heb je wel dezelfde versies van je drivers erop dan , dus niet 28.51 ipv 23.11 ?

Raku

• Maronius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-11-2021

Maronius

ik hier?

ik had ooit na het installeren van nieuwe detonators dat ie me monitor als default monitor detecteerde, waarna ik niets meer kon instellen van refresh enzo. andere detonators verhielpen het weer.. tis beetje weird idd

Yeah Yeah

Pagina: 1