Gatistelecom.nl Voorwaarden ?

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
http://www.gratistelecom.nl/default.htm

ik greeg dit vandaag via mailpeuro's binnen...

maar ik kan nergens voorwaarden vinden..
en het is nog ook een lomp formuliertje..

wie verzekert mij dat ik die 200 euro van hun krijg en hoelang zit ik aan dat abbo vast ?

enz enz

Verwijderd

hmmz weer zo'n dubieus ding

• Attilla
jah idd
Op woensdag 01 mei 2002 18:38 schreef BaseFreak het volgende:
hmmz weer zo'n dubieus ding

Verwijderd

Ik zie dat er nog €50 aansluitkosten bijkomen, dan kan je dus net zo goed bij GSMweb oid bestellen. Daar weet je zeker dat het werkt.

Verwijderd

Als ik jullie was zou ik naar SPAM [/url] gaan, want dat is dus gewoon de goedkoopste site. Ik heb daar ook gekocht en het beviel super goed!!

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Graag niet meer je naam (+ greetz oid) onderaan elke post zetten.
Zie hier waarom niet.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

Verwijderd

bij zo'n brakke site en telefonische helpdesk via een gsm nummer zou ik niet eens overwegen om daar wat te kopen

• Attilla
nou ik overweeg het gewoon vanwege de prijs enzow...
Heeft er iemand ervaring met dit soort sites ?

Verwijderd

Dit is wel mogelijk als je daaraan getwijfeld had.

Zij ontvangen namelijk geld van de provider als zij een abbo verkopen, ieder ander winkel ook. Alleen deze webwinkel speelt het ontvangengeld aan de klant door waardoor de abbo gratis of veel goedkoper is.

• Attilla
Op donderdag 02 mei 2002 09:38 schreef wired het volgende:
Dit is wel mogelijk als je daaraan getwijfeld had.

Zij ontvangen namelijk geld van de provider als zij een abbo verkopen, ieder ander winkel ook. Alleen deze webwinkel speelt het ontvangengeld aan de klant door waardoor de abbo gratis of veel goedkoper is.
ok dan weet ik hoe ze dat regelen, maar dan vraag ik me nogsteeds af hoe hun mij kunnen garanderen dat ik ook dat geld krijg.

• Dionysus
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zou met een bedrijf dat een dergelijke site heeft niet een contrakt tekenen. Het is veel te schreeuwerig en onoverzichtelijk, zoals je zelf al aangeeft de voorwaarden zijn niet te vinden, en de nummers van de helpdesk tsja :?.
Als je op andere site's kijkt die losse abbonementen verstrekken en dan geld op je rekening storten zie je dat telfort overal wat meer is gaan betalen (zal wel iets met de overname te maken hebben).
Oke het is wel niet de 200 euro (maar bijvoorbeeld 170 euro) maar zou je voor 30 euro risico gaan lopen. Trouwens hou rekening met de 50 euro aansluitkosten die moet je overal ook nog betalen.
Ik volg al een tijdje de thread over GSM stunter en ben blij dat ik daar nooit wat besteld heb, ik zeg niet dat mensen daar opgelicht zijn maar ik ben wel benieuwd of iedereen zijn geld gaat krijgen.
Je kunt het proberen en als alles goed loopt heb je inderdaad een mooi goedkoop abbonement, maar vergeet niet dat je een contrakt afsluit met Telfort en zij zullen je er zeker aan houden ook al blijkt gratistelecom je opgelicht te hebben.

• Attilla
Op donderdag 02 mei 2002 10:10 schreef Haldo een hele intressante waarschuwende text
Jah en daar zit het me juist... naja ik heb ze een mailtje gestuurd.. ik zie wel wat er van komt.
Pagina: 1