Toon posts:

[XP] Schelle piep na aanmelden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijzelf (of een andere gebruiker) aanmeld bij Windows XP, dan krijg ik na het aanmeldgeluidje van Microsoft, een hele korte, schelle piep door mijn speakers. Hij is best hard, je schrikt er wel van.
Heeft iemand hier wel eens last van gehad? Ik heb zojuist mijn complete schijf geformatteerd en XP weer opnieuw geinstalleerd (niet daarom hoor, maar hij deed het wel al daarvoor), en ik heb er nog steeds last van!
Ik draai Windows XP Professional, en heb een Soundblaster Live! Platinum icm. een Cambridge Soundworks DTT2500 speakerset.

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Misschien is het het opstart geluid, moet je even bij geluiden kijken in het config scherm. Ik heb er geen last van

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou net m'n post editen, om te zeggen dat ik idd het opstart geluid al veranderd heb (staat nu geen opstartgeluid ingesteld) en de nieuwste drivers heb.
Maar hij is er nog steeds! :'(

Verwijderd

Het is je sb live!.. komt wel vaker voor

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Ik heb hetzelfde probleem, het is begonnen nadat ik mijn 2e netwerkkaart uit de pc heb gehaalt. Voordat ik me aanmeld (dus aanmeldscherm voor me neus), krijg ik een piep uit me systemspeaker. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
Overigens, als het me SBLive zou zijn, moet ik dan ff drivers opnieuw installeren?

[ Voor 16% gewijzigd door SuB-Gold op 18-04-2003 10:58 ]

• Madnessi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 10:21
haal je pc speaker er uit :)

Verwijderd

Hmmmmm,

Nu je zegt dat het gebeurd met nadat je je netwerkkaart hebt verwijderd lijkt het net een soort IRQ probleem. SB live zit vaak op IRQ 11 waar je netwerkkaart zich ook wil installeren.

probeer het daar eens te zoeken zou ik zeggen.
Pagina: 1