aankoop subwoofer

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _janlugt_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 09:50
Ik ben van plan een actieve subwoofer te gaan kopen, ik kan kiezen uit 3 modellen:

JBL Digital 10 (€ 150, 10" Conus)
Infinity Servo Subwoofer (geen typenummer, €150, 10" Conus)
Yamaha YST SW-160 (€ 125, 2x 8" Conus)

Heeft iemand hier goede / slechte ervaringen met deze subwoofers? Natuurlijk ga ik ze ook even alle 3 beluisteren voor ik ze koop.

edit:
die 3e dacht ik later aan, 2 dus veranderd in 3. ook de conusmaat erbij gezet

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:17

Wildfire

Joy to the world!

FF Muggenziften: je kunt kiezen uit twee modellen maar je noemt er drie... :)

JBL Is -vind ik- een goed merk, goede prestaties tegen een nette prijs... (m'n vader heeft een JBL Dolby Digital set)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

jbl digital 12! staat in promo voor 396 ero

• _janlugt_
Op woensdag 01 mei 2002 21:02 schreef Anthrax het volgende:
Kun je iets duidelijker zijn?

Wat is er met de jbl digital 12?
Wat / Waar is de promo?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:34

JT

VETAK y0

Tsjah, wat can i say :{ Als je bas wilt dan voldoet dit wel. Wil je kwaliteit, dan ben je echt wel duurder uit.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• _janlugt_
Op woensdag 01 mei 2002 21:54 schreef JT het volgende:
Tsjah, wat can i say :{ Als je bas wilt dan voldoet dit wel. Wil je kwaliteit, dan ben je echt wel duurder uit.
Staat de JBL / Infinity dan niet voor kwaliteit? Je moet er natuurlijk wel vanuit gaan dat deze subwoofers sterks afgeprijsd zijn. En wat bedoel jij met kwaliteit (en hoe duur is die kwaliteit), ik hoef namelijk geen concerten te geven met deze subwoofer.

Verwijderd

idd jah tis voor thuisgebruik..

Ik vind het trouwens ook mooie prijzen, ik had ged8t dat die merken veel duurder waren.

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 21:02 schreef Anthrax het volgende:
Allen daarheen
www.deltavox.be

Verwijderd

Ik heb zelf eens naar Yamaha sub-woofers staan kijken en deze geven ook een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Ik zou Yamaha dus nog niet uitsluiten

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:34

JT

VETAK y0

Op woensdag 01 mei 2002 22:35 schreef _janlugt_ het volgende:

[..]

Staat de JBL / Infinity dan niet voor kwaliteit?
Kijk, een goede sub kost geld en deze merken gaan natuurlijk niet expres verlies draaien he.
Je moet er natuurlijk wel vanuit gaan dat deze subwoofers sterks afgeprijsd zijn.
Wat kosten ze normaal dan ?
En wat bedoel jij met kwaliteit (en hoe duur is die kwaliteit),
Kwaliteit: redelijk volume zonder vervorming, strakke bas, diep, niet bonkerig enzovoort.
ik hoef namelijk geen concerten te geven met deze subwoofer.
Hier heb je het over kwantiteit: hoeveel db's dat ding geeft, maar ik heb het over kwaliteit :)

Wat zijn leuke subs: RREL Quake, Yamaha YST SW320 en er zijn vast nog wel een paar leuke te krijgen. Alleen kosten deze zonder dat ze in de uitverkoop zijn 900-1000 gulden ongeveer. Ikzelf vind dat weinig voor een sub, maar zeker wel voldoende voor redelijke kwaliteit. Alleen als ik naar jouw prijzen kijk dan krijg ik de indruk dat je nog geen 250 euro wil neerleggen voor een sub. Wat voor installatie heb je thuis staan ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1