Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
die heb ik ook alleen heb ik een fan
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
zinvolle post...Op woensdag 01 mei 2002 20:13 schreef enriqueeeee het volgende:
die heb ik ook alleen heb ik een fan
anyway, vaak zit er wel software bij die kaartjes om de temp uit te lezen (als het kan), maar bij die MX kaartjes (heb er zelf ook nog 1tje thuis liggen) zit dat er vaak niet op,
er rest dan niets anders dan dit 'met de hand' te gaan doen,
kheb zelf zon 'intel inside cooler' (speciaal voor 19inch racks) op de kop getikt en deze erop gemod, die cooled ook prima,
A wise man's life is based around fuck you
daar dacht ik ook aan dat de MX geen sensor heeft en me pa wil nie eens een koelertje extra!!!Op woensdag 01 mei 2002 20:16 schreef zwelgje het volgende:
[..]
zinvolle post...
anyway, vaak zit er wel software bij die kaartjes om de temp uit te lezen (als het kan), maar bij die MX kaartjes (heb er zelf ook nog 1tje thuis liggen) zit dat er vaak niet op,
...
Hmmzz, mijn Elsa GF2 MX400 had ook geen fan op de heatsink zitten, maar ik kon de core nog wel overklokken van 200 naar 250! Hij crashte nooit
Die dingen mogen wel heet worden. Zolang het niet crasht, boeit het niet.
Verwijderd
Zolang er geen artifacts en crashes zijn, zit het wel goed. Sommige GF2 MX chips hebben wel een sensor. Mijn MX400 heeft er zoeen. Kijk eens of SmartDoctor bij jou werkt. Je hebt wel geen Asus kaart, maar kwaad kan het nooit. Probeer een paar van dat soort progjes..
Verwijderd
kun je je temp wel meten op asus gf2mx kaartjes?
leuk dat ik het weet (hier spreekt een eigenaar)
Hoe?
leuk dat ik het weet (hier spreekt een eigenaar)
Hoe?
kzal morgen eens kijken naar SmartDoctorOp woensdag 01 mei 2002 22:49 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Zolang er geen artifacts en crashes zijn, zit het wel goed. Sommige GF2 MX chips hebben wel een sensor. Mijn MX400 heeft er zoeen. Kijk eens of SmartDoctor bij jou werkt. Je hebt wel geen Asus kaart, maar kwaad kan het nooit. Probeer een paar van dat soort progjes..
Verwijderd
ow zoek even onder http://www.google.com onder "download speedfan" die kan ook alles aflezen erg handig
Pagina: 1