Geforce2 mx400: temp meten?

Pagina: 1
Acties:

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Topicstarter
de topictitel zegt het al:

hoe kan, of kán ik de temparatuur van een geforce2 mx400 meten?
Preciese kaart;
MSI Geforce2 MX400 64MB

hij is van me pa, en het viel mij op dat de hele cpu ook goed heet was en kwam tot de ondekking dat die geforce ook enorm heet was, ik kan hem amper aanraken. Het is alleen een heatsink, geen fannetje oid. Ik heb nu wel 2x80mm fan in de bigtower kast van hem gedaan zodat alles iig geval wat minder wordt.

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

die heb ik ook alleen heb ik een fan

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op woensdag 01 mei 2002 20:13 schreef enriqueeeee het volgende:
die heb ik ook alleen heb ik een fan
zinvolle post...

anyway, vaak zit er wel software bij die kaartjes om de temp uit te lezen (als het kan), maar bij die MX kaartjes (heb er zelf ook nog 1tje thuis liggen) zit dat er vaak niet op,

er rest dan niets anders dan dit 'met de hand' te gaan doen,

kheb zelf zon 'intel inside cooler' (speciaal voor 19inch racks) op de kop getikt en deze erop gemod, die cooled ook prima, :)

A wise man's life is based around fuck you

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 20:16 schreef zwelgje het volgende:

[..]

zinvolle post...

anyway, vaak zit er wel software bij die kaartjes om de temp uit te lezen (als het kan), maar bij die MX kaartjes (heb er zelf ook nog 1tje thuis liggen) zit dat er vaak niet op,
...
daar dacht ik ook aan dat de MX geen sensor heeft en me pa wil nie eens een koelertje extra!!! |:( ik zei nog "dat ding is niet aan te raken en je mooie P4 is 60°C!!!" maar nee hoor...

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Hmmzz, mijn Elsa GF2 MX400 had ook geen fan op de heatsink zitten, maar ik kon de core nog wel overklokken van 200 naar 250! Hij crashte nooit :) Die dingen mogen wel heet worden. Zolang het niet crasht, boeit het niet.

Verwijderd

Zolang er geen artifacts en crashes zijn, zit het wel goed. Sommige GF2 MX chips hebben wel een sensor. Mijn MX400 heeft er zoeen. Kijk eens of SmartDoctor bij jou werkt. Je hebt wel geen Asus kaart, maar kwaad kan het nooit. Probeer een paar van dat soort progjes..

Verwijderd

kun je je temp wel meten op asus gf2mx kaartjes?
leuk dat ik het weet (hier spreekt een eigenaar)
Hoe?

• Barreljan

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 22:49 schreef Tweak-Metallica het volgende:
Zolang er geen artifacts en crashes zijn, zit het wel goed. Sommige GF2 MX chips hebben wel een sensor. Mijn MX400 heeft er zoeen. Kijk eens of SmartDoctor bij jou werkt. Je hebt wel geen Asus kaart, maar kwaad kan het nooit. Probeer een paar van dat soort progjes..
kzal morgen eens kijken naar SmartDoctor :9

Verwijderd

ow zoek even onder http://www.google.com onder "download speedfan" die kan ook alles aflezen erg handig :9
Pagina: 1