flashtool philips ?!

Pagina: 1
Acties:

• Toulinash
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02-2024
hallo, ik heb een aantal maanden geleden mijn brander geflashed maar in de tussentijd een format gedaan en nu heb ik die flashtool niet meer, als ik nu op 8speed brand dan duurt het 20min voordat ie klaar is, en op de philips website staan ze niet meer, waar ik ze eerst wel vandaan had :/
iemand een idee waar ze wel staan ?

• Toulinash
iemand ?

Verwijderd

Die site van Philips is inderdaad zeer wazig (geworden). Eerst waren er nog geregeld flash updates voor de branders. Nu is dit totaal niet meer terug te vinden :?

Maarehm, als je eenmaal een flash hebt uitgevoerd hoef het niet meer opnieuw te doen na een reinstall van windows... T zit in de brander zelf geflasht ;)
Dus waarschijnlijk heeft het probleempje wat zich bij jou voordoet met iets anders te maken...
Bijvoorbeeld de cd's ...

• Toulinash
ja daar heb ik gekeken, daar staat ie dus niet meer bij.

ik heb de CDRW800 series (volgens mij zei die firmware toen dat ik de 804 had)

• Toulinash
Op woensdag 01 mei 2002 19:18 schreef -DD- het volgende:
Die site van Philips is inderdaad zeer wazig (geworden). Eerst waren er nog geregeld flash updates voor de branders. Nu is dit totaal niet meer terug te vinden :?

Maarehm, als je eenmaal een flash hebt uitgevoerd hoef het niet meer opnieuw te doen na een reinstall van windows... T zit in de brander zelf geflasht ;)
Dus waarschijnlijk heeft het probleempje wat zich bij jou voordoet met iets anders te maken...
Bijvoorbeeld de cd's ...
ik gebruik Lenco 50spindel 80min. ik heb de spindels nog niet eerder gebruikt maar wel de gewone doosjes van 10 en die 'deden het wel'

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Op woensdag 01 mei 2002 19:31 schreef Toulinash het volgende:

[..]

ik gebruik Lenco 50spindel 80min. ik heb de spindels nog niet eerder gebruikt maar wel de gewone doosjes van 10 en die 'deden het wel'
Kan best zijn dat het daar aan ligt. Ik had het met LifeTec cd's die op maximaal 16x geschreven konden worden... Die deden hetop mijn 12x brander gewoon goed, maar toen ik 24x LifeTec's probeerde te branden ging dat maar op 8x.

• Toulinash
ik kies wel 8x maar hij doet er gewoon 19:30 min over om te branden :/ hij geeft wel aan dat ie op 8speed /1.200kb/sec brand :\

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Philips website is net een beetje opgekuist.

Typ in:

www.philips.com/pcstuff en kies onmiddellijk "download here"
Bij 't zoeken geef je de naam van je drive in
bv.: pcrw804
en dan krijg je de flashtool. Die brengt trouwens altijd een heleboel firmwares mee, en kiest zelf de juiste firmware.
Pagina: 1