opti 82c929a soundcard

Pagina: 1
Acties:

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 18:42
Ik krijg deze geluidskaart met deze chipset maar niet geinstalleerd onder windows 95. Ik gebruik deze driver. Deze zou met windows 95 moeten werken maar hellaas... Er staan 2 *.inf bestanden in de map, maar als ik naar configuratiescherm/nieuwe hardware ga, en ik klik op "diskette" en geef aan waar de bestanden zich bevinden, dan zegt ie dat er op die locatie zich geen drivers bevinden. Het intall.exe wat er ook bij zit werkt alleen onder dos en daar krijg ik wel geluid.

Please help me out!

• GeneralNL
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 18:42
Niemand?

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 21:04
en als je met de rechtermuis op zo'n file klikt en dan "Installeren" doet?

SRK35ZS-W

Verwijderd

ach joh koop anders gewoon 2ehands een nieuwe ISA kaart die dingen kosten niets voor 5 euro mag je m'n SB 16 ASP hebben :)

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 21:04
Die geven juist problemen, net als de zijne, das een behoorlijk oude Soundblaster 16 in het oude ISA slot :)

Kijk anders is voor andere drivers op http://www.driverguide.com, daar heb ik laatst nog drivers gehaald voor me opti 82c925, officieel zijn er geen drivers gemaakt voor die kaart op Win98 maar hij doet het nu toch ;)

SRK35ZS-W

Verwijderd

Voor dit soort zaken gebruik ik altijd Dejanews, tegenwoordig Google Groups

Na wat zoekwerk heb ik deze thread en een werkende driver gevonden, te downloaden op deze locatie
Pagina: 1