[Gran Turismo 3] newbie probs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Topicstarter
Hallo,

Ben net begonnen met GT3, heb een new beetle 2.0 met 173pk er in, en nu in de beginner league moet een een FR race rijden maar ik heb een FF auto en ik heb dus geen geld (720 credits) om een andere auto te kopen.....wat zijn de beginner tips voor dit leuke spel?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

300 keer dat rondje rijden voor een beetje geld :P Dat deed ik en toen was ik het spel zat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
sparen voor een honda civic type-r en dan type-r meeting spelen en goud halen dan krijg je een auto van 75.000 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-02 15:35
Sunday cup en de andere "simpele"cups, om geld te verdienen. Ik ben zelf begonnen met Mx5. Als je eenmaal je rally auto heb dan kan je de rally's gaan afwerken. Die leveren snel geld op. 10 tot 20 duizend creds. voor nog geen 5 min. rijden. Maar er zijn meerdere manieren om geld te verdienen. Maar ik vond zelf rally's het makkelijkst. Vooral als je nog geen auto's heb die op prof level kunnen meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 17:26 schreef DeVoTioN het volgende:
sparen voor een honda civic type-r en dan type-r meeting spelen en goud halen dan krijg je een auto van 75.000 :9
Tsja... Die Type-R Meeting is echt een zware aanrader, je krijgt een Acura RSX terwaarde van Cr. 75.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 24-09 16:04
Op woensdag 01 mei 2002 17:02 schreef Bosmonster het volgende:
300 keer dat rondje rijden voor een beetje geld :P Dat deed ik en toen was ik het spel zat ;)
Zo wordt je het spel wel snel zat jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
btw: kan je ook meerder save games hebben? als ik het spel start gaat hij meteen de autosave laden, beetje lastig met meerdere spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AIKANE
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-03 12:37

AIKANE

Grrrrr

Op woensdag 01 mei 2002 22:03 schreef Slasher het volgende:
btw: kan je ook meerder save games hebben? als ik het spel start gaat hij meteen de autosave laden, beetje lastig met meerdere spelers
Alleen als je meerdere memmorycards hebt...

Verder raad ik je aan om de Nissan Skyline aan te schaffen om die daarna te tunen naar 1100 pk !!!! Daar win je nog wel eens een wedstrijdje mee... >:) Let wel het is een vierwiel aangedreven auto, je kan dus niet aan alle races meedoen.

Ik zelf had die auto al vrij snel, maar ik rijd er nog regelmatig mee, ondanks alle andere vette wagens...

What the heart requires may never be understood by the mind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook begonnen met zo''n mx-5 dat is wel een lekkere auto, en daar gewoon alle makkelijke cups mee rijden (ook spider en roadstar) en dan kan je ook de auto's die je wint upgrade enz... Niet veel handig is dit :P

MAar met die races van 5000 kan je veel verdienen, paar keer rijden en toen had ik een supra gekocht, kan je ook lekker tunen tot 1100 pk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
kheb nu een Yaris :o nu op 166pk miskoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:53
Yaris suckt!!! Daardoor speel ik het spel nie uit, door die klote Yaris. Ding gebruik je alleen maar voor de Yariscup.
Voor die FF moet je een Integra Type R hebben, die je zoals al gezegd ook voor de Type R meeting kan gebruiken (en voor nog 1, dacht turbo challenge). Handig ding voor in het begin.
Tevens een MX5 kopen, die met hard tyres uitrusten en vervolgens de eerste endurance gaan rijden. Win je veel geld en 25% kans op een F1 :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Topicstarter
hmmz toch maar eens overnieuw gaan spelen :)

beetje vaag trouwens: in het begin koop je een auto, die daarna meteen niets meer waard is....... beetje vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Laatst online: 24-09 16:04
Op woensdag 01 mei 2002 22:18 schreef Slasher het volgende:
kheb nu een Yaris :o nu op 166pk miskoop?
Nee hoor!
Daar ben ik ook mee begonnen.
Wel vet, in den beginne strijden voor elk klein onderdeeltje enzo :)

En idd, die MX-5 moet je echt ASAP kopen, kan je zelfs Classic ofzo mee rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook begonnen met een Yaris, mooi karretje hoor :)

Daarna overgestapt naar een Impreza WRX, heb ik erg veel mee gereden, mooie bak.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat je met een MX5 de eerste enduro (grand valley) kan rijden :? Ik heb em deze week gereden, en dan wel met een Honda S2000 LM met bijna 600 pk. En zo heel veel sneller als de tegenstanders was ik weer niet, ik heb de nr2 1x gelapt...

Na die Impreza ben ik verder gaan rijden met een Denso Supra, superfijne bak, de Supra roelt gewoon >:)

Heb nu ook een F1 overigens, vette shit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Op woensdag 01 mei 2002 23:06 schreef Ex_Inferis1 het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen dat je met een MX5 de eerste enduro (grand valley) kan rijden :? Ik heb em deze week gereden, en dan wel met een Honda S2000 LM met bijna 600 pk. En zo heel veel sneller als de tegenstanders was ik weer niet, ik heb de nr2 1x gelapt...
Of het is die 2e, weet niet meer precies, maar het is zo'n endurance met alleen maar Miata's, als jij daar harde banden neemt en 1x pit dan win je die easy.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die yaris is echt een klote auto :r vooral die yaris cub is echt te saai om te rijden :( En die mr challenge is ook lastig, omdat je daar niet echt veel goede auto's voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek even een complete lijst met de prijsauto's die je kan winnen met alle races. Kijk dan waar je aan mee kan doen en welke auto je daarmee kan winnen, een goeie lijst heeft ook het type auto dus FR/MR/4WD/FF erbij staan. Zo kun je een beetje clever van championship naar championship gaan zonder bijna ooit een auto te moeten kopen. Sommige races zal het moeten maar je kan zo een heel eind komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nep om te weten wat je allemaal wint enzo :P dan is het te makkelijk :) Maar aan de andere kant is het ook wel balen als je net een auto wint die je heb gekochjt van al je zuurverdiende geld. Dus hier zo'n site:

http://www.planetps2.com/gts/gt3/prizelist.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
MR is niet zo lastig, Lotus Elise is daar een goeie auto voor (en in latere cup de GT One Road Car)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Honda NSX type R is ook een erg goede MR auto >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Maar die is in het begin vrij prijzig he :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet in een endurence race de: Polypony winnen.... Die heeft super grip, trekt op als de *****... :) echt een wereld auto, win je alles mee
Pagina: 1