Hmpf wrom mijn topic dicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:05

me1299

$ondertitel

Topicstarter
[topic=483262]

Sorry hoor maar ik begin me onderhand dood te ergeren aan mods, niet zozeer omdat ze topics closen maar omdat ze topics closen zonder dat ze users de kans geven om hun beweegredenen te motiveren.

Ik typ ook niet voor nix zo'n heel verhaal voor mijn vraag. Ik ben gvd een site aan het maken voor iemand die rechten heeft op de functies van lokatienet.

Dus met andere woorden: ik ben niet illegaal hun lokatieinformatie aan het jatten.

Gaarne het topic weer te openen. Dank u

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Aye Captian!

Misschien als je nou eens gewoon hier wat vriendelijk uitlegt dat ze uberhaubt er nog eens over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ik heb de oplossing, laten ze eens wat meer msn/icq topics dichtgooien en wat meer van zulke topics open laten :+

ja ik denk persoonlijk dat d2k wat te snel heeft gereageerd/dichtgegooid idd.
Janoz! vroeg je wat je precies wou het was netjes geweest als hij je ff had laten uitpraten.

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 16:57 schreef Diaboluzzz het volgende:
ik heb de oplossing, laten ze eens wat meer msn/icq topics dichtgooien en wat meer van zulke topics open laten :+

ja ik denk persoonlijk dat d2k wat te snel heeft gereageerd/dichtgegooid idd.
Janoz! vroeg je wat je precies wou het was netjes geweest als hij je ff had laten uitpraten.
Idd. Ik vind het totaal niet erg als iemand vraagt of ik misschien niet illegaal iets wil. Maar het probleem is altijd dat ik nog te tijd krijg om mijzelf nader te verklaren omdat er gelijk een slot opzit.

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je zelf [scriptreq] in je topictitel ingezet ? Dan vind ik het niet zo raar dattie dicht gaat eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Op woensdag 01 mei 2002 16:53 schreef DeathKnight een rant
tis dat je het zo vriendelijk vraagt
maar ik zal je topic wel heropenen hoor

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 17:02 schreef Courage het volgende:
Heb je zelf [scriptreq] in je topictitel ingezet ? Dan vind ik het niet zo raar dattie dicht gaat eigenlijk...
Hmpf nog ff. Jullie zijn zo bijdehand om dat te doen. Denk je nu echt dat ik mijn titel begin met [scriptrequest]

dat is het zelfde als een topic starten met: [illegale link] en vervolgens als een gek warez gaan posten.

Ik ben er goed van op de hoogte wat wel en niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 17:04 schreef D2k het volgende:

[..]

tis dat je het zo vriendelijk vraagt
maar ik zal je topic wel heropenen hoor
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

nou ik heb het er iig niet ingezet dat [scriptreq]

dus ik heb geen id wie dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 17:05 schreef DeathKnight het volgende:
Hmpf nog ff. Jullie zijn zo bijdehand om dat te doen. Denk je nu echt dat ik mijn titel begin met [scriptrequest]
Rustig maar, het was maar een vraag hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me1299

me1299

$ondertitel

Topicstarter
Op woensdag 01 mei 2002 17:07 schreef Courage het volgende:

[..]

Rustig maar, het was maar een vraag hoor
sorry dat ik een beetje uit m'n slof schiet, maar ik wordt een beetje nerveus van het policy hier soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op woensdag 01 mei 2002 17:13 schreef DeathKnight het volgende:

[..]

sorry dat ik een beetje uit m'n slof schiet, maar ik wordt een beetje nerveus van het policy hier soms.
als jij in je openingspost zet dat je ervoor betaald zal je mij geen slotjes zien zetten hoor....
het mes snijd aan 2 kanten

Pagina: 1