Hoi,
Maakt het echt veel uit? Ik kan nu meteen MXstream krijgen maar nog geen @home, of is het beter om te wachten?
Maakt het echt veel uit? Ik kan nu meteen MXstream krijgen maar nog geen @home, of is het beter om te wachten?
Verwijderd
Verwijderd
Yep, kijk hier, selecteer MXstream basic en @home en vergelijk het op alle punten die je wilt zien.Op woensdag 01 mei 2002 16:58 schreef basil het volgende:
Hoeveel scheelt het in down dan? MXstream is toch 512?
Dat kun je hier checken, volgens de FAQIk wou het toch ongeveer rond de 50 Euro houden, hoelang ik moet wachten is onbekend, kan ik dat ergens nagaan? @home geeft geen info in ieder geval?
Suc 6 met @home bellen lukt je nooit!Op woensdag 01 mei 2002 17:02 schreef Mr.Durden het volgende:
[edit]
Sorry, die is alleen voor ADSL, je wilde @home weten...
Je zou ze kunnen proberen te bellen:
@Home:
Informatie 0800 0093 (gratis)
Storingsnummer 0800 0094 (gratis)
Nee net kreeg ik na een half uur de melding dat het te druk was, maar ik zal het nummer met 93 op het eind eens proberen! Thanx!Op woensdag 01 mei 2002 17:22 schreef smoken het volgende:
[..]
Suc 6 met @home bellen lukt je nooit!
Verwijderd
/ 8 = 64Kb/sOp woensdag 01 mei 2002 16:58 schreef basil het volgende:
Hoeveel scheelt het in down dan? MXstream is toch 512?
Ik wou het toch ongeveer rond de 50 Euro houden, hoelang ik moet wachten is onbekend, kan ik dat ergens nagaan? @home geeft geen info in ieder geval?
Niet iedereen haalt zo hoog. En je ping is niet zo goed bij @Home als bij MXStream. Als je een gamer bent -> MXStream, Downloader -> @HomeOp woensdag 01 mei 2002 17:57 schreef Brian Dickens het volgende:
MxStream is, zoals eerder aangegeven, niet 512 kilobyte/sec maar slechts 64 kilobyte/sec. Die 512 is namelijk kilobits...
@Home haalt maximaal zo'n 3800 kilobit/sec, da's ongeveer 485 kilobyte/sec.
Simpele keuze dus...
The devil is in the details.
Verwijderd
Op woensdag 01 mei 2002 22:47 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Niet iedereen haalt zo hoog. En je ping is niet zo goed bij @Home als bij MXStream. Als je een gamer bent -> MXStream, Downloader -> @Home
Pure onzin, ik kan perfect on-line gamen met @Home. Mijn ping binnen Nederland (bv. naar www.tweakers.net) schommelt rond de 25msOp woensdag 01 mei 2002 22:47 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Niet iedereen haalt zo hoog. En je ping is niet zo goed bij @Home als bij MXStream. Als je een gamer bent -> MXStream, Downloader -> @Home
Op donderdag 02 mei 2002 23:27 schreef pentium het volgende:
[afbeelding]
dit zul je bij mxstream duz NOOIT treffen
hangt er vanaf waar je woont.Op donderdag 02 mei 2002 23:31 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
[afbeelding]
@home Almelo
Echter, als ik nu zou kunen kiezen, zou ik ADSL via BBned nemen, en zeker geen @hhome. Teveel storingen en TE onstabiel...
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip