Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Wil je nu gebruik maken van een betaalde functionaliteit van lokatienet, zonder er voor te betalen?
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
betalen/contact opnemen met locatienet
niet via hier iig
niet via hier iig
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
heropend en gemoved naar W&G
[nav http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/483276/1?limit=100]
P&W -> W&G
[nav http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/483276/1?limit=100]
P&W -> W&G
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik begrijp echt niet waarom je je vraag hier stelt en niet bij locatienet. Daar zit een enorm aardige Chantal die erg snel is met het beantwoorden van mail en je ook bij jou vraag wil helpen.
Het is een betaalde dienst, waarvoor je een een bepaalde service mag verwachten, kortom, benut die betaalde centen en stel je vraag rechtstreeks.
Het is een betaalde dienst, waarvoor je een een bepaalde service mag verwachten, kortom, benut die betaalde centen en stel je vraag rechtstreeks.
Verwijderd
Aangezien er niet meer op gereageerd wordt zal het wel "gratis gebruik willen maken van een betalende dienst" zijn.
Moewhahaah stom poppetje met z'n vooroordelenOp woensdag 01 mei 2002 17:41 schreef SiDje het volgende:
Aangezien er niet meer op gereageerd wordt zal het wel "gratis gebruik willen maken van een betalende dienst" zijn.
Ik was toevallig naar huis gegaan na m'n werk. En bedankt, ik zal die gochems wel eens bellen.
Het ligt alleen nogal ingewikkeld aangezien diegene die de site in eerste instantie hebben gemaakt er niet vanaf weten dat wij nu de site verbeteren. En ik denk dat de oude host een abbonement heeft geregeld met locatienet en niet de makelaardij zelf. Dus zodoende.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
De reden waarom je geld betaald zit um er vooral in dat het alleen werk vanaf het eigen domein. En als het toch problemen oplevert.. gewoon lekker nieuw abbo afsluiten.. kost nix, zeker niet voor een makelaardij. Moet trouwens wel zeggen dat het weinig zakelijk is om de orginele maker niet in te lichten over nieuwe werkzaamheden. Niet dat dat verplicht is.. heeft ook te maken met handelsvoorwaarden. Alleen omdat jij problemen verwacht heeft het iets weg van sneakie dingen aanpassen. Lijkt me niet de manier van zaken doen. Maar ja.. onroerendgoed.. said enough...Op woensdag 01 mei 2002 22:38 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Het ligt alleen nogal ingewikkeld aangezien diegene die de site in eerste instantie hebben gemaakt er niet vanaf weten dat wij nu de site verbeteren. En ik denk dat de oude host een abbonement heeft geregeld met locatienet en niet de makelaardij zelf. Dus zodoende.
hehe, ik ben ook niet diegene die klanten binnensleept, het komt er iig opneer dat de huidige provider nogal lastig doet enzo.Op woensdag 01 mei 2002 23:00 schreef OzBoz het volgende:
[..]
De reden waarom je geld betaald zit um er vooral in dat het alleen werk vanaf het eigen domein. En als het toch problemen oplevert.. gewoon lekker nieuw abbo afsluiten.. kost nix, zeker niet voor een makelaardij. Moet trouwens wel zeggen dat het weinig zakelijk is om de orginele maker niet in te lichten over nieuwe werkzaamheden. Niet dat dat verplicht is.. heeft ook te maken met handelsvoorwaarden. Alleen omdat jij problemen verwacht heeft het iets weg van sneakie dingen aanpassen. Lijkt me niet de manier van zaken doen. Maar ja.. onroerendgoed.. said enough...
Ik vind het zelf helemaal niet erg om geld te verdienen en hoe de relatie is met het andere webdesign bedrijf kan mij echt weinig schelen
Dat is de instelling!Op donderdag 02 mei 2002 14:14 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Ik vind het zelf helemaal niet erg om geld te verdienen en hoe de relatie is met het andere webdesign bedrijf kan mij echt weinig schelen
Was autohandelaar geworden.. die branche is al verziekt.Op donderdag 02 mei 2002 14:14 schreef DeathKnight het volgende:
[..]
Naja, voor dit helemaal uit de hand loopt wil ik DeathKnight erop wijzen dat wij hier bij W&G collegialiteit hoog in het vaandel voeren.
Met een persoonlijke noot: het veranderen van een site is een inbreuk op het absolute recht dat de makers hebben op hun werk. Ik zou maar eens kijken of er een akte is waarbij het copyright is overgedragen aan de makelaardij. Is die er niet ben je in principe auteursrechtelijk fout bezig.
Met een persoonlijke noot: het veranderen van een site is een inbreuk op het absolute recht dat de makers hebben op hun werk. Ik zou maar eens kijken of er een akte is waarbij het copyright is overgedragen aan de makelaardij. Is die er niet ben je in principe auteursrechtelijk fout bezig.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()