Als ik met een client via grc.com ga checken of de firewall goed dicht zit dan komt hij met de melding dat port 80, 25 en port 443 en een port voor DNS openstaat hoe kan ik deze met behulp van ISA server dicht zetten. Ik heb namelijk geen idee!
eerst maar eens de handleiding lezen lijkt me, standaard installatie van ISA server zet de boel aardig dicht overigens,
wat is je verdere configuratie op die server?
check ook www.isaserver.org voor meer info, hier staat ook interessante how-to's hoe je het moet configureren,
[edit] ik zie dat je nog een een ander topic hebt lopen, je hebt dus een ADSL verbinding, hoe hebt je deze verbinding tot stand gebracht op de server, via een router? of middels de bekende VPN verbinding?
houdt er rekening dat ISA server GEEN packetfilters aankan op de VPN verbinding met je adsl modem... dat is ook gelijk je probleem, als je nu via een 'echte' verbinding via het internet was verbonden (bv via @home kabel) dan was dit wel mogelijk geweest,
probleem is dus je VPN connectie,
wat is je verdere configuratie op die server?
check ook www.isaserver.org voor meer info, hier staat ook interessante how-to's hoe je het moet configureren,
[edit] ik zie dat je nog een een ander topic hebt lopen, je hebt dus een ADSL verbinding, hoe hebt je deze verbinding tot stand gebracht op de server, via een router? of middels de bekende VPN verbinding?
houdt er rekening dat ISA server GEEN packetfilters aankan op de VPN verbinding met je adsl modem... dat is ook gelijk je probleem, als je nu via een 'echte' verbinding via het internet was verbonden (bv via @home kabel) dan was dit wel mogelijk geweest,
probleem is dus je VPN connectie,
A wise man's life is based around fuck you