valt die sms via gprs nou in de databundel of niet, bij primafoon wisten ze me te vertellen dat dat onzin was, maar in eerdere topics heb ik er al wel wat over gelezen.
Het lijkt me dat dat gewoon in je abbo-voorwaarden moet staan.
Als het goed is wel. Ik heb een GPRS abonnement bij Telfort en voordat ik GPRS aanvroeg, heb ik gevraagd, of smsen er ook in valt. Ze zeiden tegen mij van wel en dat het aanmerkelijk goedkoper was dan gewoon smsen. Maar ik heb nog geen rekening ontvangen, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton
Smsen via GRPS?!!?!?
Hoe wil je dat dan doen? Bedoel je nu dat je naar een gratis sms site surft op je notebook en dan smsjes verstuurd?!?!
Hoe wil je dat dan doen? Bedoel je nu dat je naar een gratis sms site surft op je notebook en dan smsjes verstuurd?!?!
In mij telefoon (S45) kan ik ook instellen: sms via GPRS. Lijkt me alleen sterk dat ze er niets extra's voor rekenen aangezien ze een hoop geld verdienen aan sms.
ja, maar die data die je verstuurd is ook niet gratis, dus jaOp donderdag 02 mei 2002 11:06 schreef Waslijn het volgende:
In mij telefoon (S45) kan ik ook instellen: sms via GPRS. Lijkt me alleen sterk dat ze er niets extra's voor rekenen aangezien ze een hoop geld verdienen aan sms.
ik weet wel dat je met I-mode, kan sms-en via GRPS.. maar of dat ook bij de rest kan
bij O2:
edit:
Je kunt ook alleen abonnement van O2 met een GPRS-bundel nemen. Daarmee kun je bellen en sms-en. Als je wilt bellen betaal je € 0,38 per minuut naar vaste en mobiele nummers. En sms je voor € 0,27 per bericht. De éénmalige aansluitkosten zijn € 50,-.
lijkt me dat sms dus niet inbegrepen is
Verwijderd
Nou ik heb het dus ook gevraagd... maar wat ze volgens mij bij Telfort/O2 bedoelen is dat je via WAP sites over GPRS gratis kan SMS'en en NIET vanuit je SMS menu van je phone...Op woensdag 01 mei 2002 17:09 schreef Freshbie het volgende:
Als het goed is wel. Ik heb een GPRS abonnement bij Telfort en voordat ik GPRS aanvroeg, heb ik gevraagd, of smsen er ook in valt. Ze zeiden tegen mij van wel en dat het aanmerkelijk goedkoper was dan gewoon smsen. Maar ik heb nog geen rekening ontvangen, dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
En nog iets... bij je Instellingen van je INTERNET kanje ergens aangeven bij een S45 dat je PUSH aan wilt zetten.... volgens mij moet je dat aanzetten + SMS via GPRS vanuit het SMS menu...
ANYWAY als ik dat aanzet lukt het niet om SMS te versturen...
Ik wil dus echt heel graag weten of je nou GRATIS SMS kan sturen vanuit je DATABUNDEL desnoods via een WAP site....
Mischien een idee voor iemand om een wap-portaal te maken die via de Genie (of O2) site sms verstuurd.
Verwijderd
Lijkt me een goed plan...Op donderdag 16 mei 2002 20:47 schreef Z___Z het volgende:
Mischien een idee voor iemand om een wap-portaal te maken die via de Genie (of O2) site sms verstuurd.
Wat ik namelijk niet begrijp je hoort iedereen spreken over SMS via GPRS of via een WAP site... leuk en aardig maar nergens is concrete info erover te vinden... in ieder geval niet iets werkends...
Is er nou echt niemand die weet hoe het precies zit? Is de technologie van de providers nog niet zover? Is het geblokkeerd? Is het onmogelijk?
If you think sex is a pain in the ass, try different position
het is geblokkeerd!!!!!
anders gaat iedereen via gprs sms-en!!!!
anders gaat iedereen via gprs sms-en!!!!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
ja, dat misschien wel, maar dan gaan ook meer mensen gprs nemen --> €€€
Pagina: 1