Toon posts:

meerdere bestandsnamen wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai Windows 98 SE, en nu heb ik een leuke CD-Rom met wel 500 foto's gekregen. Alleen de bestandsnamen zijn een beetje krom. IPV een _ is er ooit een spatie gebruikt, nu is dit automatisch omgezet als %20. Dan krijg je dus namen als:
foto%20van%20mijn%20huis.jpg
Nu wil ik dat alle %20 in de bestanden worden vervangen. Kan dit automatisch? Weet iemand daar een oplossing voor?
Anders moet ik alles handmatig :'( doen!!

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten,

Remco

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
NameWizard 3.0 -> Voor al uw problemen met bestandsnamen. Werkt perfect.

BTW liever geen begroeting onder je post. Staat iets over in de FAQ, maar uiteraard de groeten terug ;) >:)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

--> [forum=10] :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

14aren.exe is eigenlijk voor mp3 maar kan voor dit doel ook prima gebruikt worden.

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

http://home.wanadoo.nl/replace/ Deze werkt perfect voor wat jij wilt. Ik gebruik het ook sinds een paar dagen om (delen van) veel bestandsnamen te hernoemen.

Juist

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-09 18:12

Boss

+1 Overgewaardeerd

Of WindowsCommander, waar je dan nog veel meer mee kan!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Verwijderd

Tag and rename !

Verwijderd

Rename-It gebruik ik altijd.
Pagina: 1