toen was ie weg... nee, niet gesloten, gewoon foetsie... dus ik opnieuw posten, want ja, hij was er nie... had precies dezelfde titel gebruikt enzo, want dat stond nog in windows... dus ik druk op versturen... krijg ik "je topic is al geplaatst" toch stond ie niet in de topiclist... is misschien een foutje??? pleeze check it, het was in NSTM, topic heet "[Sample] Ik zoek een sample van zo'n toeter..."
het opnieuw geopende topic heb ik "retr[Sample] Ik zoek een sample van zo'n toeter..." genoemd, mocht er nu een dubbelpost opduiken, kan er dus een dicht, maar volgens mij is het een probleempje in de DB ofzo
succes
edit: voor de duidelijkheid... het eerste topic heeft dus ook echt in de topiclist gestaan!!!
het opnieuw geopende topic heb ik "retr[Sample] Ik zoek een sample van zo'n toeter..." genoemd, mocht er nu een dubbelpost opduiken, kan er dus een dicht, maar volgens mij is het een probleempje in de DB ofzo
succes
edit: voor de duidelijkheid... het eerste topic heeft dus ook echt in de topiclist gestaan!!!