Toon posts:

TV-Out kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik wil graag films die op m'n computer staan op m'n tv bekijken. Ik vind het echter niet nodig meteen een hele nieuwe videokaart te kopen en daarom wilde ik weten of er kaartjes bestaan met alleen TV-out, en zo ja, welke een beetje goed is voor een redelijke prijs.

Bij voorbaat dank,
Frank

• Mr-Leo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 16:01
Je kan bijvoorbeeld een MPEG kaartje kopen (zie pricewatch) maar het is vaak goedkoper om toch een andere vidoekaart te halen. Ook zijn er kastjes die je op je tv-out kan aansluiten en die het beeld omzetten.. maar de kwaliteit hiervan is best wel bagger..

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Probber ergens een goedkoop PCI kaartje met tv-out te regelen en die dan als 2e videokaart gebruiken.

• Zero Tolerance
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2021

Zero Tolerance

Danoontje POWERRRRR !!!!

Diamond V550 PCI ?? ;)

...::: You`re just jealous `cause the little voices are talking to me :::...

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:21

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Op woensdag 01 mei 2002 15:40 schreef ESCO1 het volgende:
Hallo,

ik wil graag films die op m'n computer staan op m'n tv bekijken. Ik vind het echter niet nodig meteen een hele nieuwe videokaart te kopen en daarom wilde ik weten of er kaartjes bestaan met alleen TV-out, en zo ja, welke een beetje goed is voor een redelijke prijs.

Bij voorbaat dank,
Frank
Realmagic Hollwood+ www.realmagic.com heeft mooie kaartjes daarvoor, die decoden gelijk DVD's e.d...

Verwijderd

Goedkoopst is denk ik nieuwe videokaart. Zijn tegenwoordig niet zo duur meer. En misschien kun je je huidige ook nog wel verpatsen.

Verwijderd

Op woensdag 01 mei 2002 16:03 schreef likkie het volgende:

[..]

Realmagic Hollwood+ www.realmagic.com heeft mooie kaartjes daarvoor, die decoden gelijk DVD's e.d...
Ja.... en daar heb je dus nix aan als je DivX wilt bekijken...
Beste is inderdaad er een 2e (PCI) kaartje bij te kopen..
Ik heb zelf in een PC een Viper 550 PCI zitten, speciaal voor de TV-Out.... werkt perfect en ziet er goed uit..... EN... kost weinig (2e hands).

Verwijderd

De nieuwe wel. Deze decodeerd ook divx

Verwijderd

Maar alleen films die met codec 4.12 of hoger zijn gecodeerd...
Heb je dus voor het merendeel van de films nix aan..

Verwijderd

Topicstarter
Kun je met die RealMagic kaart dan geen 1 op 1 beeld exporteren naar je TV? Want DivX decoderen kan mn computer zelf wel...

Edit: En DVD decoden betekent dat dat ik DVD's kan kijken zonder DVD ROM speler? Want dit zie ik ook wel zitten :)

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Een Matrox PCI kaartje heeft echt de beste tv-out die je je op een videokaart kan wensen! Stukken beter dan op een kaart met Nvidia chip :)

webOS all the way!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
In V&B kan je de grote tv-out faq vinden. En als ik me niet vergis is er ook het grote tv-out topic en welke tv-out kaart moet ik kopen topic.

Succes bij de buren! :)

* Raymond sez: TV-out, de SB-live van V&B :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.