Toon posts:

Ervaringen met E-tech ADSL-modem/Router/switch ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op http://www.zonnet.nl/breedbandmagazine/bbshop_etechadsl.html
zag ik dit apparaat staan. Modem, router en switch ineen !!!

Ik wil een ADSL abbo gaan nemen om met twee pc's, onafhankelijk van elkaar het internet op te kunnen. Pc's moeten onderling een netwerk verbinding hebben (liefst 100Mbit). Ik zou dan een abbo kunnen nemen zonder modem.

Heeft iemand reeds ervaringen met dit 159,-- euro kostende speeltje ?? Er staat helaas geen type bij.

Drifter

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:13
ziet er wel geinig uit...zou die ook werken bij BBned?

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Ik ben ook benieuwd of deze in combinatie met bbned (en met name CistroN) te gebruiken is.

Het vreemde is: op www.e-tech.nu kan ik niets over het apparaat vinden, terwijl er wel naar verwezen wordt op de specificatiespagina bij Zonnet...

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:13

TheVMaster

Moderator WOS
Op woensdag 01 mei 2002 16:34 schreef PatMan het volgende:
Ik ben ook benieuwd of deze in combinatie met bbned (en met name CistroN) te gebruiken is.

Het vreemde is: op www.e-tech.nu kan ik niets over het apparaat vinden, terwijl er wel naar verwezen wordt op de specificatiespagina bij Zonnet...
Hmm....kijk ook eens bij www.lapwing.nl (staat hij ook op) ik heb hem besteld icm mijn Eweka 7800/512 abo :) voof 159 euro :)

DiscVault - Beheer je fysieke schijvencollectie | Beschikbaar als Self-Hosted, iOS (ook TestFlight) en Android (beta).

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Nog meer vreemde zaken ;) : bij Lapwing staat vermeld dat er een USB poort in zit, bij Zonnet staat extra vermeld "Niet geschikt voor USB en ISDN"!