Unex IS050p firmware

Pagina: 1
Acties:

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-08 14:54
Ik heb een Unex IS050p router (miskoop van de eeuw |:()
Er zaten twee computers op aangesloten, bijde waren op het online. Opeens kon ie geen site meer vinden, etc., net of je geen verbinding had. Toen wou ik naar de instellingen van de router gaan (192.168.168.230) maar dat kon ie niet vinden. Dus heb ik 'm uigelezen via Hyper Terminal en die zei dat er wat mis was met de firmware. Dus ik terug naar de winkel (Router was 7 dagen oud) en dat zou binnen een week klaar zijn... We zijn nu twee weken verder, maar nog steeds nix, en nu beweren ze dat ik de firmware heb upgegrade. Terwijl dit toch echt niet het geval is, zou het een aanval van buiten kunnen zijn, die de firmware heeft verwoest? Net zoiets als de nieuwe Celine Dion cd doet met sommige cd-rom spelers. Thnx, alvast.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:04

Predator

Suffers from split brain

Der heeft eens iets op de frontpage gestaan over het remote upgraden van kabelmodems en de onveiligheid hiervan.

Maar het lijkt mij enorm sterk dat zo iets ook op jouw router het geval zou zijn aangezien het ook niet de bedoeling is dat je hem zou flashen vanop internet :P

Wie zou dan ook nog jouw router gaan aanvallen :?
Dat moet je al exact weten welk type je hebt.

Maw nee dat is niet zo.

Hou voet bij stuk dat je zelf niet de firmware aangepast hebt (als dat waar is ;) ).
Eis een nieuwe of geld terug.
Laat niet op je kap zitten en blijf regelmatig bellen naar de winkel...
Als zij koppig blijven -> even de winkel op piekuur binnenlopen als er veel klanten in de winkel zijn.
Dan van je neus maken over hun gebrekkige service en dat ze onder garantie proberen uit te komen.
Dan zullen ze wel rap braaf zijn.
Dat ziet er namelijk slecht uit tov de klanten >:)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-08 14:54
Wat denk je??? Om half vijf gaat de telefoon, hij is gemaakt *D. Twee uur eerder zou het nog een paar dagen duren :?.

• TsiisSkaaf
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 16:38
Winkels zijn niet altijd zoslecht :-)

Hebben ze er ook bijgezecht wat het probleem was???

As it net kin sa os it moat, dan moat it mar sa os it kin.