Met photoshop moest ik gewoon na versie zes de Nederlandse update er over heen gooien om zo dit in het nederlands te krijgen, maar voor illustrator 10 zijn nog geen updates, dus lijkt dat me niet mogelijk. Heeft er iemand een bruikbare tip???
Ik begrijp je niet helemaal
Beetje krom en onlogisch in elkaar gezet Nederlands naar mijn mening.
Beetje krom en onlogisch in elkaar gezet Nederlands naar mijn mening.
edit:
Ik neem de gok dat jij Illustrator 10 lekker in het Nederlands wil hebben en da's op dit moment niet zo waarschijnlijk. Een Nederlandse update draaien zoals je dat in PS gedaan hebt lijkt mij niet echt kunnen, maar ook ik kan het verkeerd hebben
Je moet gewoon zorgen dat je aan de Nederlandse versie van Illustrator komt en dan ben je daar waar je zijn wilt.
Ik neem de gok dat jij Illustrator 10 lekker in het Nederlands wil hebben en da's op dit moment niet zo waarschijnlijk. Een Nederlandse update draaien zoals je dat in PS gedaan hebt lijkt mij niet echt kunnen, maar ook ik kan het verkeerd hebben
Je moet gewoon zorgen dat je aan de Nederlandse versie van Illustrator komt en dan ben je daar waar je zijn wilt.
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
• Illustrator 10 is er nog niet in het Nederlands
• Dit had je ook zelf uit kunnen zoeken
• Zorg voor een duidelijkere topictitle, met minder "!"'s.
Bruikbare tip: Leer Engels.
• Dit had je ook zelf uit kunnen zoeken
• Zorg voor een duidelijkere topictitle, met minder "!"'s.
Bruikbare tip: Leer Engels.
1. Rustig wachten totdat het er in het Nederlands is
2. Komt dat er niet dan zou je toch echt maar eens de moeite moeten nemen om iets te leren
2. Komt dat er niet dan zou je toch echt maar eens de moeite moeten nemen om iets te leren
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Heb je een vertaalfobie ofzo? 
Je opent overal topics erover. Het is niet echt handig als je voor elk product dat je wilt vertalen een nieuw topic gaat openen.
EN nog steeds is het niet duidelijk waarom je al die producten wilt vertalen.
Je opent overal topics erover. Het is niet echt handig als je voor elk product dat je wilt vertalen een nieuw topic gaat openen.
EN nog steeds is het niet duidelijk waarom je al die producten wilt vertalen.
Ik probeer het opnieuw. Ik kan nogal wel eens een ster zijn in zeer onbegrijpelijk Nederlands.
Ik heb van een Engelse versie van Photoshop 6.0 een nederlandse versie gemaakt door van de adobesite een nederlandse update te downloaden. Nadat die geinstalleerd was, veranderde photoshop als een Tita- tovenaar in een Nederlandse versie. Dit wil ik ook met illustrator, maar daar schijnt helaas nog geen update van te zijn (ik heb versie 10). Weet er iemand misschien een manier om illustrator om te zetten naar de nederlandse taal??
Ik heb van een Engelse versie van Photoshop 6.0 een nederlandse versie gemaakt door van de adobesite een nederlandse update te downloaden. Nadat die geinstalleerd was, veranderde photoshop als een Tita- tovenaar in een Nederlandse versie. Dit wil ik ook met illustrator, maar daar schijnt helaas nog geen update van te zijn (ik heb versie 10). Weet er iemand misschien een manier om illustrator om te zetten naar de nederlandse taal??
dat is wel duidelijk hoor
dit is typisch iemand die te lui is om iets uit te zoeken (vandaar al die topics)
en iemand die te lui is om te leren
dit is typisch iemand die te lui is om iets uit te zoeken (vandaar al die topics)
en iemand die te lui is om te leren
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Als er nog geen nederlandse update is: nee.
De meeste producten kun je btw ook niet vertalen door hem gewoon te patchen...
De meeste producten kun je btw ook niet vertalen door hem gewoon te patchen...
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
lijkt me eerder een 'bug' van de PS-update...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()