Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
heel simpel dus....if it ain't broken don't fix it
als je geen problemen heb ermee waarom zou je dan een update moeten doen.
De firmware updates die jij op doelt zijn waarschijnlijk om de modem tot router om te toveren... (Zie ook de NT FAQ)Op woensdag 01 mei 2002 14:57 schreef Tijgert het volgende:
Ik heb nog best wel een oude firmware er in zitten (eh.. hoe zie ik dat? ik weet alleen dat de modem oud is), maar zie wel firmware updates overal.
Nu update ik liever niet tenzij ik WEET dat ik er wat aan heb.
Dus.. wie weet wat er is veranderd/verbeterd?
Forget your fears...
...and want to know more...
daar is geen enkele firmware voor...Op woensdag 01 mei 2002 17:03 schreef Aetje het volgende:
[..]
De firmware updates die jij op doelt zijn waarschijnlijk om de modem tot router om te toveren... (Zie ook de NT FAQ)
Dat vraag ik me ook af; een changelog bijvoegen is toch niet veel moeite.
Maar inderdaad: if it ain't broken don't fix it; alles gaat razendsnel nu met een lage ping dus ik ga niks flashen.
Maar inderdaad: if it ain't broken don't fix it; alles gaat razendsnel nu met een lage ping dus ik ga niks flashen.
nieuwe firmware is onderandere nodig voor suse 8.0 ( die had ik tenminste nodig anders deed die het niet, staat ergens beschreven bij planet.nl)
Hij is al omgebouwd tot router (nou, effe een bytje omzetten),.
Ik heb geen problemen maar ben gewoon benieuwd wat er beter aan is geworden?
Ik heb geen problemen maar ben gewoon benieuwd wat er beter aan is geworden?
Lenovo Legion 9i 18IAX10 5090 en een 9800X3D met Astral 5090 OC voor als het toch beter moet.
Op woensdag 01 mei 2002 19:53 schreef Kev0867 het volgende:
nieuwe firmware is onderandere nodig voor suse 8.0 ( die had ik tenminste nodig anders deed die het niet, staat ergens beschreven bij planet.nl)
offtopic:
Zou ik jou een mogen mailen of msn of icq ofzow ?
ik wil je iets vragen, maar je mail laat je niet zien
Zou ik jou een mogen mailen of msn of icq ofzow ?
ik wil je iets vragen, maar je mail laat je niet zien
Pagina: 1